دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان زندان‌ها گفت: طبری نه عفو خورده، نه مرخصی رفته و نه الان در زندان است. او با تصمیم مرجع قضایی به‌صورت موقت بیرون از زندان است‌. مهدی هاشمی هم آزاد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین عبدی در خصوص دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا مقابل ژاپن، اظهار داشت: بازی مقابل ژاپن پنجمین بازی ما در این رقابت‌ها است که با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی خواهیم داشت. بسیار خوشحالم که برای فردا یک مسابقه بسیار خوب و زیبا داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بهترین شرایط به میدان برویم. من و بازیکنانم هیجان زیادی برای آغاز...

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان با اشاره به دیدار تیمش مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: بازی مهم و تعیین کننده ای داریم اما بدون استرس هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان، دیدار شاگردانش با تیم نوجوانان ژاپن را خالی از استرس و مسابقه‌ای هیجان‌انگیز دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 1402 1401 برای رشته‌های گروه علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و واحدهای ویژه این دانشگاه ابلاغ کرد. این دستورالعمل در راستای استفاده از توان و قابلیت های منابع...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیئت مرکزی نظارت و نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور روز جمعه، 27 مردادماه 1402 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل برگزاری دوره تابستان 1401-1402 در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خانه هنر خلاق برای ثبت نام کارگاه های آموزشی بازیگری و موسیقی کودک و کارگاه های روانشناسی ویژه نوجوانان و مادران فراخوان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: برنامه‌ای تلویزیونی که عمر آن به چهار دهه آن هم به صورت مستمر و هفتگی با مخاطبان انبوه برسد، دیگر تنها نمی‌تواند یک برنامه تلویزیونی عادی در ردیف سایرین محسوب شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت مقررات‌زدایی درباره صدور پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی ومشاوره را ابطال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مادری معتاد می‌گوید: من و شوهرم پس از مصرف مواد مخدر در حال خودمان بودیم که پسرم باقیمانده مواد را برداشت و خورد؛ با اینکه او را سریع به بیمارستان رساندیم، اما فوت کرده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده وزارت علوم در هیات نظارت مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، از برگزاری انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در روز 27 مردادماه خبر داد و گفت: این انتخابات پس از سه سال وقفه با همراهی و مساعدت دولت برگزار می‌شود.