دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

محفل ادبی «کلمه_زندگی» به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با پوشش تصویری تلویزیون اینترنتی کتاب برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از تلویزیون اینترنتی کتاب، شیوا مقدم رئیس فرهنگسرای خانواده در خصوص اهداف فرهنگسرا، بیان کرد: فرهنگسرای خانواده در راستای اهداف 17‌گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حوزه خانواده و تکریم آن می‌پردازد. در جوامع بین الملل وملی، هر جامعه‌ای که به دنبال توسعه هستند به حوزه تکریم خانواده توجه دارند. بر اساس مطالعاتی که در فرهنگسرای خانواده...

وب‌گاه مشرق نیوز

افیون زیبایی که زهرش تا عمق وجود جوانان را می‌سوزاند. ریتالین همان جذاب زیبایی است، که قشر جوان مدعی است، جز بیدار و هوشمند نگه داشتن مغز در شب امتحان، مشکل دیگری ندارد.

خبرگزاری تسنیم

دکتر محسن عزیزی ابرقوئی و دکتر احمد امامی‌راد در واکنش به دیدگاه‌های دکتر محمد خدایاری فرد درباره «ارتباط حجاب اختیاری با سلامت روان» با استناد به تحقیقات علمی پاسخ دادند و خواستار پاسخ متقابل وی درباره ادعایش شدند.

خبرگزاری مهر

«بسته مطالعاتی سما» شامل کتاب‌هایی در دسته مهارت زندگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به مخاطبان معرفی شده است.

خبرگزاری تسنیم

محمد رحمانی، روزنامه نگار و نویسنده کتاب «من اعتراف می کنم» گفت: این کتاب هزار صفحه‌ای در پنج فصل، شرایط جامعه و گروهک منافقان را برای مخاطبان خود روایت می کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «روان‌شناسی هنر» نوشته جرج مَدِر با ترجمه سهند سلطاندوست توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید برایتان پیش آمده باشد زمان‌هایی که نه کسی با شما کاری دارد و نه چیزی باعث ناراحتی‌تان شده، اما حالتان گرفته است و دوست دارید زمین و زمان در آن لحظه با شما کاری نداشته باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بسیاری از والدین به دلیل خستگی و مشغله‌های روزانه برای بچه‌های خود وقت نمی‌توانند بگذارند و حتی حوصله آن را ندارد. اما این عملکرد درست نیست زیرا در رفتار بزگسالی آنها تاثیر زیادی دارد. برای اطلاع از نحوه همدلی کردن با کودک با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه الف

روزنامه نگار و نویسنده کتاب «من اعتراف می کنم» گفت: در این کتاب خود دست به روی یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های تاریخی گذاشتم و از زاویه نگاه «وحید افراخته» که عضو مرکزیت گروهک منافقین بود به بررسی و نقد تاریخ این سازمان پرداختم.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری دوره‌های آموزش تابستانه هنرهای نمایشی و رونمایی از پوسترهای این رویداد در سالن جلسات معاونت امور هنری برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

صنعت دارو را می‌توان از مهمترین صنایع در همه جوامع دانست راکه نقش بسیار مهمی در سلامت جسم و حتی امنیت روانی جامعه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین رونمایی از پوستر‌ها و نشست خبری برنامه‌های تابستانه هنر‌های نمایشی تهران و استان‌های سراسر کشور برگزار شد.