دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این سینمایی در گونه درام رازآمیز، محصول اسپانیا در سال 2022 و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. مدیر دوبله این فیلم سینمایی شراره حضرتی است که به همراه رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، کریم بیانی، ثریا فریناز، ارسلان جولائی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، شیرین روستایی، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز شهادت امام جواد الائمه (ع) شبکه‌های رادیویی ویژه برنامه‌های خود را تقدیم می‌کنند: مسابقه «سرچشمه» از رادیو تهران شبکه رادیویی تهران همزمان با شهادت امام جواد الائمه (ع) ویژه برنامه «سرچشمه» را در قالب مسابقه تقدیم حضور مخاطبان می‌کند. «سرچشمه» با اجرای مسابقه از ساعت 19 تا 20 تقدیم حضور مخاطبان فرهیخته رادیو تهران می‌شود. از جمله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: آشنایی فرد دارای معلولیت با خدمات موجود، حقوق شهروندی و قوانین حامی افراد دارای معلولیت از جمله مواردی است که در طرح ارتقای توانمندی افراد دارای معلولیت دنبال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو مربی و یک کشتی گیر به دلیل نقض قوانین از تیم ملی نونهالان کنار گذاشته شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان از کنار گذاشته شدن 2 مربی و یک کشتی‌گیر به دلیل نقض قوانین را تایید کرد.

خبرگزاری مهر

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: آشنایی فرد دارای معلولیت با خدمات موجود، حقوق شهروندی و قوانین حامی افراد دارای معلولیت از جمله مواردی است که در این طرح دنبال می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رنگ لباس تیم ملی فوتبال زنان انتخاب شد

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل دوم برنامه «برو پی کارت» با هدف ارائه چشم انداز واقع بینانه برای انتخاب رشته تحصیلی و شغل نوجوانان به زودی از آنتن شبکه امید پخش خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

پدر وقتی دخترش را در اتاق مشاوره دید آرام شد و شروع به صحبت کرد و گفت: دخترم آبروی چندین ساله ما را برد، برایش از هر لحاظ که تصور کنید، هیچ چیز کم نگذاشتیم، اما همین دختر بدترین بلا را بر سرمان آورده طوری که از هرچیزی ناامیدمان کرده است و نمی‌دانیم چطور با او برخورد کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: حزب اشرافی کارگزاران در بیانیه‌ای نوشته است که پوشش زنان را به خود زنان واگذار کنید.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان نحوه ارائه مجوز به دفاتر ازدواج و خدماتی که مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ارائه می‌کنند را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دین به طور مستقیم به بقا کمک کرده و در نتیجه آن تا به امروز حفظ شده است و علی رغم اتفاقات و عوامل گوناگونی که در عرصه جهانی در حال وقوع است نه تنها آمار آن کم نشده بلکه به قوت خود باقی مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، دومین برنامه میز نقد دانشجو به بررسی نمایش 657 به کارگردانی شهرام گیل آبادی استاد دانشگاه و همینطور نویسندگی چرمشیر پرداخت. نمایشی تعاملی و به گفته کارگردان آن مستند که این روزها در سالن سمندریان با اجرای سیما تیرانداز، امیر عظیمی و محمد رضا ترکاشوند به روی صحنه می رود و در خلاصه این نمایش آمده: این نمایش هم به مانند تجربیات...