دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آمار موضوعی کتاب‌های ثبت شده در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران در اردیبهشت ماه 1402 نشان می‌دهد که در این ماه در مجموع 10هزار و 176عنوان کتاب از سوی هزار و 405 ناشر منتشر شده است. از مجموع آثار منتشر شده در این ماه 7هزار و 223 عنوان کتاب تالیف و 2هزار و 953 عنوان کتاب ترجمه در پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت. بیشترین آثار تالیفی در موضوعات...

خبرگزاری مهر

دهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران برگزیدگان خود را از میان اساتید منتخب این دانشگاه شناخت.

وب‌گاه فرارو

قرایی مقدم گفت: آموزش و پرورش ما درجا می‌زند، جلو نمی‌رود، پویا و داینامیک نیست. حرکتی نمی‌کند و در وضعیت ایستایی قرار دارد. در نتیجه زیان علمی به وجود می‌آورد. همانطور که می‌بینیم در زمینه‌های مختلف نوآوری صورت نمی‌گیرد. کسانی که ابداعاتی دارند نیز به طور خود جوش به دنبال پروژه‌ها و برنامه‌های خود رفته اند و به ابداعات و اختراعات پرداخته اند.

خبرگزاری مهر

10 هزار و 176عنوان کتاب توسط هزار و 405 ناشر در اردیبهشت ماه 1402 راهی بازار نشر شده که از مجموع آثار منتشر شده در این ماه 7هزار و 223 عنوان کتاب تالیف بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشته‌ها، گروه‌های علمی و دانشکده‌های دانشگاه تهران در قالب کمیسیون‌های تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری، دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، فنی و هنر و معماری دسته‌بندی شده‌اند که در هر یک از این کمیسیون‌ها یک استاد پیشکسوت معرفی شده است. حمید ابریشمی (دانشکده اقتصاد) از کمیسیون تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری، محمود بلورچی از کمیسیون تخصصی دامپزشکی، محمود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی در نشست خبری مشترک هیات نظارت و اجرایی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با اشاره به اینکه 25 خرداد 95 آخرین دوره برگزاری انتخابات این سازمان بوده است، اظهار کرد: بیش از سه سال از زمان انتخابات آخر این سازمان گذشته است و، چون اراده جدی برای برگزاری انتخابات وجود نداشت، ما به این بحث ورود کردیم و 6 تیر تا 13 تیر...

وب‌گاه 55 آنلاین

هنگامی که مردان پدر می‌شوند، تغییرات زیادی در زندگی‌هایشان ایجاد می‌شود - اما یک بررسی جدید نشان می‌دهد که تغییرات مشخصی هم در مغز تازه‌پدرها رخ می‌دهند.

خبرگزاری مهر

ششمین دوره تخصصی توانمندسازی ویژه اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 27 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بازار کتاب کودک سرشار است از کتاب‌هایی با عنوان شعر کودک که بسیاری از آنها ضعیف و کم ارزشند چرا که برخلاف تصور بسیاری، سرودن شعر برای این گروه سنی کار بسیار سختی است که از عهده هرکس که به وزن و قافیه تسلط دارد، برنمی‌آید.

وب‌گاه ورزش سه

محمود فکری معتقد است اعضای کادرفنی تیم‌های مختلف با تمرکز بر روی عصبانی کردن ریکاردو ساپینتو وارد مسابقه می‌شدند.

وب‌گاه عصر ایران

شاید علت تفاوت‌های این تغییرات مغز در مردان گوناگون، تفاوت‌ها در رفتارهای پدری آنها باشد. برخی از پدرها بسیار در مراقبت از نوزاد دخیل می‌شوند و برخی دیگر کمتر در این مورد دخالت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

در محله‌های آسیب پذیر، کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «از ناکجا تا عزت نفس» که برای بالابردن اعتماد به نفس مخاطب نوشته شده است، خود از نبود اطلاعات روان‌شناسی و نگارشی رنج می‌برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدرسه جایی است که با آموزش از سن پایین می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و رفتارهای افراد تعیین کننده باشد. جایی که انسان می‌تواند مهارت زندگی سالم، ارتباطات اجتماعی و مراقبت از خود و دیگران را بیاموزد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان که در پارتی شبانه خانه باغ دست به قتل خونینی زده بود بعد از ما‌ه‌ها داستانسرایی دروغین لب به اعتراف باز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام موسوی فرد گفت: اگر حجاب مهم نیست چرا انقدر در جهان برای برداشتن آن تلاش می شود اگر بناست آزاد باشد چرا در دانشگاه های فرانسه اجازه حجاب نمی دهند؟ بی حجابی آسیب هایی در جامعه می گذارد. مسئولین و مردم از خواب بیدار شوید. تذکر زبانی بسیار مهم است.