دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

«قبل از پیدایش کره‌ی زمین، موسیقی یا نوای طبیعت در کائنات وجود داشت و پس از پیدایش حیات در مقیاس کوچک در کره‌ی زمین نیز طنین انداز شد....» امروزه روانشناسان تلاش می‌کنند ارتباطی میان شخصیت افراد و سبک موسیقی مورد سلیقه‌ی آنها پیدا کنند؛ از این رو تحقیقات مختلفی در این زمینه صورت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به مباحث مطرح‌شده پیرامون قانون اساسی گفت: باید در زمان حیات آقای خامنه‌ای و در زمان اقتدار ایشان در قانون اساسی بازنگری شود. یکی از ایراداتی که افرادی به حق خواستار تغییر قانون اساسی هستند مطرح می‌کنند مربوط به اشکالات در ساختارهاست.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغییر ساعت کار کارمندان، وارد کردن شوک به زندگی آنهاست، کارمندان به یک نظم خو گرفته و خودشان را تنظیم کرده‌اند. زندگی مدرن، پیچیده است و صد‌ها متغیر برای آن وجود دارد، افراد تعادل نسبی با آن برقرار کرده‌اند و در این وضعیت تصمیم‌گیری برای زندگی مردم، بسیار مهم است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: به اعتقاد من تئاتر جادوگر و معجزه‌گر است. شاید بتوان گفت دیدن یک نمایش مانند خواندن ده کتاب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانیکی در کافه خبر خبرآنلاین گفت: ظرفیت‌های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش ولی در لایه‌های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از اینکه بخواهیم منابع کمک درسی رامعرفی کنیم، میخواهیم که یک نکته را مطرح کنیم و آن چیزی نیست به جز اینکه اگر وقت آزاد دارید، به سمت مطالعه آزاد در حوزه هایی که در آن ضعف دارید، بروید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر 24ساله‌ای به نام حسین در یکی از بوستان‌های نسیم شهر در غرب استان تهران با شلیک گلوله غرق خون روی زمین افتاد و تیم‌های امدادی با حضور در صحنه تیراندازی پسر جوان را به بیمارستان منتقل کردند و این در حالی بود که تحقیقات پلیسی کلید زده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کلید نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی در حالی روز 31 خرداد ماه منتشر می‌شود که کلید اولیه این آزمون در روز دوشنبه 8 خرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفت. بطور کلی 69 هزار و 765 نفر داوطلب، متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی سال 1402 بودند و فرایند برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های...

وب‌گاه فرارو

کلید نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی، روز چهارشنبه 31 خرداد ماه منتشر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تغییر ساعت کار کارمندان، وارد کردن شوک به زندگی آنهاست، کارمندان به یک نظم خو گرفته و خودشان را تنظیم کرده‌اند. زندگی مدرن، پیچیده است و صد‌ها متغیر برای آن وجود دارد، افراد تعادل نسبی با آن برقرار کرده‌اند و در این وضعیت تصمیم‌گیری برای زندگی مردم، بسیار مهم است.

خبرگزاری مهر

از خوشحالی برگشت من گریه‌اش گرفت. گفتم محمود خوب ما را آن‌جا کاشتی و آمدی! گفت «خوب آمدید بالا و من را خوب رد کردید ولی رفتید توی دیوار آتشی که برای من درست کرده بودند. شما ندیدید و من دیدم.

وب‌گاه فرارو

با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید نتوانیم تعریف مشترک و یکسانی از مفهوم خشم ارائه کنیم؛ اما همه در زندگی سطوح مختلفی از خشم را تجربه کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید نتوانیم تعریف مشترک و یکسانی از مفهوم خشم ارائه کنیم؛ اما همه در زندگی سطوح مختلفی از خشم را تجربه کرده‌ایم. به زبان ساده احساس خشم را از نزدیک لمس کرده‌ایم. اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که خشم یک احساس طبیعی انسانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 305 کودک کار و خیابانی در کرمانشاه شناسایی شدند.