دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه سیاست آموزشی در دانشکده حکمرانی با روال سنتی آموزش متفاوت است، گفت: تدریس در دانشکده حکمرانی به صورت ترکیبی و تخصصی انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

آغاز به کار دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه و پکن با حضور ایران و انتشار 10 هزار جلد کتاب در اردیبهشت ماه از جمله مهم‌ترین اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مواضع و اندیشه‌های مندرج در کتاب «اندیشیدنِ فراگیر: آدمی و جهانِ او»، بیانگر پیچیدگی وضعیت انسان در پیوندش با هستی، هستند. ادگار مورن، شناخت انسان و هستی فقط برپایه یک‌دانش معین مثل فیزیک، روان‌شناسی یا زیست‌شناسی را یک‌شناخت ناقص و ناتمام می‌داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست هم‌اندیشی «حکمرانی در ورزش» عصر روز چهارشنبه 24 خرداد ماه 1402 با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر معاون قهرمانی و دکتر مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی شهبازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران عصر چهارشنبه 24 خرداد ماه در نشست هم اندیشی حکمرانی در ورزش که در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران برگزار شد و به گفتگو میان اساتید رشته‌های مدیریت، کارآفرینی و علوم ورزشی با کارگزاران حال و گذشته ورزش کشور درباره تدوین برنامه‌های رشته حکمرانی ورزش اختصاص داشت، مباحث خود را با این پرسش کلیدی آغاز...

وب‌گاه خبر آنلاین

«راز مطرح شدن برخی آثار ضعیف رسانه‌ها هستند. گاهی اوقات رسانه‌ها با شلوغ بازی برای جلب مخاطب یا اهداف دیگر آن اثر را مطرح می‌کنند. اما بعد از مدتی معلوم می‌شود که آن فرد و آثارش حرف خاصی برای گفتن نداشته‌اند و بیشتر حباب بوده‌اند. وقتی میدان هنر از بزرگان خالی شود، خلأ ایجاد شده در جامعه باعث می‌شود هنر کوچک و هنرمند تازه کار به ناحق بزرگ نشان داده شود و بعد از مدتی فراموش. جریانی که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به ضرورت برخورد با روانشناس‌نماها گفت: فهرست تکمیلی روانشناس‌نماها به دادستانی کل کشور ارائه شده است و به‌زودی اعلام عمومی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست نقد و بررسی کتاب «حمایت از ممنوعیت کار کودکان در اسناد سازمان ملل متحد» در سرای خانه ادبیات برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسر عاشق‌پیشه‌ای که در رقابت عشقی پسر نوجوانی را با چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود با تیز‌هوشی بازپرس جنایی کرج شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این مقاله، با استفاده از دانش روان‌شناسی، فرمول‌های ساده‌ای را برای تقویت روابط اجتماعی و افزایش موفقیت در زندگی بررسی خواهیم کرد. این فرمول‌ها به شما کمک می‌کنند تا برقراری ارتباط بهتری داشته باشید و به اهدافتان نزدیک‌تر شوید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس موزه هنرهای معاصر با اشاره به حواشی کاشت صیفی‌جات در محوطه این موزه گفت: آنچه در فضای مجازی منتشر شد، بخشی از واقعیت بود و اگر به شکل بهتری منتشر می‌شد، چنین واکنش‌هایی را در بر نداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه آیین‌نامه مصوب هیات وزیران در رابطه با انتخابات شورای مرکزی نیازمند برخی اصلاحات است، گفت: در صورت اصلاح آیین‌نامه و ملاحظه استقلال لازم در هیات نظارت اجرایی که موجودیت این سازمان را زیر سوال نبرد از برگزاری انتخابات آزاد استقبال و همراهی و همکاری لازم را نیز خواهیم داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صحبت‌های وزیر امور خارجه سابق کشورمان درباره برجام همچنان در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمپوزیوم تازه‌های علوم شناختی و مغز از سوی انجمن علوم‌شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی با هدف ارتقای سطح آموزش و پژوهش و ارتباطات بین‌الملل دانشجویان، این سمپوزیوم علمی با سخنرانی استادان خارجی و داخلی حاضر در دانشگاه‌های برتر دنیا و با حضور استادان، دانشجویان و محققان از سراسر کشور به‌عنوان فضایی برای هم‌افزایی علمی تلقی شده است. این رویداد دربرگیرنده...

وب‌گاه فرارو

فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان، موج مهاجرت خانواده‌ها از افغانستان بالا گرفت. بخش زیادی از کودکان کاری که ما می‌بینیم، کودکان مهاجرند. شاید بتوان گفت بیش از 95 درصد از کودکان کار، مهاجران افغانستانی‌اند. البته در کنار آن‌ها هم کودکان ایرانی سهمی دارند.