دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر زیاد برنج میخورید این پست را تا آخر دنبال کنید تا با عوارض مصرف زیاد برنج آشنا شوید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم امروز مراسم تقدیر از اساتید نمونه با حضور وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از 52 عضو هیأت علمی در رشته‌های مختلف و دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد. اسامی اساتید به شرح زیر است: دکتر علی افخمی استاد رشته زبان شناسی دانشگاه تهران دکتر محمدمهدی عزیزی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تسهیلات درمانی جدید برای مددجویان و معلولان اعلام و و بسترهای لازم برای بهره‌مندی مددجویان و معلولان بهزیستی از خدمات بیمه سلامت فراهم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ذانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران علاقمند به همکاری با شرایط: فارغ‌التحصیل یا دانشجوی مقطع دکتری و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم قرآن و حدیث، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی و مطالعات فرهنگی، مدیریت آموزشی، اقتصاد، حقوق، مدیریت و کارآفرینی (کلیه گرایش‌ها) مسلط به امور پژوهشی (روش‌ها، ابزار و نرم‌افزارها)، نگارش متون علمی...

خبرگزاری تسنیم

52 استاد عضو هیئت علمی نمونه کشوری همزمان با گرامیداشت روز استاد در مراسمی با حضور وزیر علوم معرفی و تقدیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشکل عدم دریافت حق و حقوق نیروهای قراردادی و خریدخدماتی از یک طرف و نگرانی این معلمان از توقف همکاری وزارت آموزش و پرورش با این افراد پس از برگزاری آزمون استخدامی و جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان از سوی دیگر، ابهاماتی برای این نیروهای انسانی حوزه تعلیم و تربیت که به هر نحوی نیازهای آموزش و پرورش کشور را مرتفع می‌کنند، ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر

آیین گرامیداشت مقام معلم همراه با تقدیر از برترین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها برگزار و از 52 استاد دانشگاه تقدیر شد.

وب‌گاه فرارو

امیدیان گفت: تبعات LBGTQ موجب شده است قدری در تشخیص، ابهام ایجاد شود بنابراین باید فردی که در حوزه علمی کار می‌کند حواسش باشد که فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دنیا ممکن است با اهداف علمی هماهنگ نباشد یا حتی موجب پیچیدگی موضوع شوند.

وب‌گاه عصر ایران

اساتید و دانشجویان مدرسه اقتصاد لندن در انتخاب استاد برتر سال 2022-2023 دکتر آترینا اورعی را به عنوان استاد سال این دانشگاه انتخاب کردند. پرفسور مک‌کوی، معاون آموزشی مدرسه اقتصاد لندن این خبر را اعلام کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز: مشکل یک ترنس با مشکل یک گی متفاوت است اما زمانی که این افراد تحت عنوان رنگین کمان جنسیتی مطرح می‌شوند، موضوع بیشتر رنگ و بوی سیاسی می‌گیرد و موجب می شود مسائل این افراد به درستی حل نشود. اینکه بگوییم همه افراد ترنس بیمار هستند، اختلال هویت دارند درست نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتاب «ارتباطات بین‌المللی؛ بنیان‌ها و چالش‌ها»، تازه‌ترین اثر مسعود میرزایی، روزنامه‌نگار، مترجم و مدرس علوم ارتباطات، از سوی انتشارات جوینده روانه بازار کتاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده یادداشت تاکید می‌کند: در 21 بند وظایف نیروی انتظامی در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سال 84، با وجود صراحت بندهای مصوبه موصوف، تاکنون توصیه‌ای مبنی برتوقیف افراد بدحجاب یا اتومبیل اشخاص بدحجاب اشاره ای نشده است مگر این‌که اخیرا قانون جدیدی تصویب شده که برای اجرا به پلیس ابلاغ شده باشد. یادمان باشد افراد خیابانی و فاسد حساب‌شان از دختران و زنان معترض مدنی در جامعه جداست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس تفاهم‌نامه بین سازمان بهزیستی و بیمه سلامت، برای 59 کد خدمتی ستاره‌دار، علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی و خصوصی نیز در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است و بسترهای لازم برای بهره‌مندی مددجویان و معلولان بهزیستی از خدمات بیمه سلامت در حوزه کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، ارتوپدی و... فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگ در دانشگاهها گفت: جایگاه معاونت فرهنگی را در پایه‌های تشویقی بالا بردیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از معرفی کتاب روانشناسی خوب با ما در ادامه همراه باشید.