دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

کارشناسان دانشگاه ایالتی اوهایو می‌گویند عکس‌های سلفی «مفهوم مهم‌تر از یک لحظه را ثبت می‌کنند» و معتقدند ما فقط به‌دلیل خودشیفتگی یا تبلیغ خود سلفی نمی‌گیریم.

وب‌گاه فرارو

بولیمیا در گروه اختلالات تغذیه و خوردن طبقه‌بندی می‌شود؛ ربطی به دوست داشتن غذا، شکمو و بی‌اراده بودن، ندارد. مبنای روان‌شناختی دارد، اما عوارض جسمانی هم ایجاد می‌کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «اندیشیدن فراگیر؛ آدمی و جهان او» نوشته ادگار مورن با ترجمه محمدعلی انواری توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مشخصات یک واژن خوب را در این مطلب میخوانید.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید نگاه منصوریان به جواهرهای فولاد ویژه خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات بخشی از کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه ورزش سه

ضربه پنالتی مک‌آلیستر برابر منچستریونایتد یک آزمون ناب برای عملکرد تحت فشار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کننده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.

خبرگزاری مهر

تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.

خبرگزاری مهر

در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یعنی فکر نکنید ژنتیک تاثیر بسیار زیادی بر واژن شما دارد دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. شاید فکر کنید آقایان در رابطه جنسی هیچ توجهی به نوع و کیفیت واژن ندارند و اگر میل جنسی بالایی داشته باشند، فقط به ارضا شدن خود فکر می کنند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره گفت: دانش‌آموختگان غیرمرتبط و متقاضیان کسب مجوز فعالیت در حوزه روانشناسی و مشاوره باید بر اساس معیارهای اعلامی در درگاه ملی مجوزها بررسی شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در 15 اردیبهشت ماه خبرداد.