دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

یک روانشناس، از افسردگی به عنوان یکی از شایع‌ترین مشکلات روانشناختی در جهان نام برد که به عنوان سرماخوردگی روانی معروف است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی گروه پژوهشی سبک زندگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به شیوع اضطراب بین کودکان در دوران کرونا، علائم اضطراب در کودکان را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پخش ادامه فصل نهم برنامه تلویزیونی «کام شیرین» از امروز شنبه 9 اردیبهشت از سر گرفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که سال گذشته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از تحت پوشش قرار گرفتن بیمه‌ای خدمات روانشناسی خبر داده بود، اما دریافت این خدمات، با هزینه‌های لاکچری و گران قیمت همراه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم معرفی آثار برگزیده نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی و آیین تکریم از اعضای هیأت علمی پیشکسوت و اساتید برجسته جامعه دانشگاهی، همراه با تقدیر از فدراسیون‌های ورزشی برتر در حوزه فعالیت‌های علمی و فناورانه، روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه 1402 از ساعت 10:00 الی 13:00، در سالن اجتماعات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز روانشناس گفت: یاری رساندن به انسان‌ها و کمک عالمانه به درک بهتر زندگی، توام با توانمند سازی بشر برای تولید چرخه آرامش و امید، امری بسیار مهم و موثر در شکل گیری جامعه‌ای سازنده و پویا است.

وب‌گاه ورزش سه

آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.

وب‌گاه عصر ایران

محققانی از دانشگاه شهید چمران اهواز در همین راستا، یک مطالعه پژوهشی را انجام داده‌اند که در آن، متغیرهای اجتماعی مؤثر بر گرایش جوانان به مصرف الکل مورد ارزیابی علمی واقع شده‌اند.

خبرگزاری مهر

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 550 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وابسته به وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهمیدن اینکه استرس چگونه بر بدن شما تأثیر می‌گذارد، به میزان استرس و مدت‌زمان آن بستگی دارد.

خبرگزاری تسنیم

آمایش آموزش عالی از جمله موضوعاتی است که ضمن رفع نیازهای تخصصی کشور در کاهش بیکاری فارغ التحصیلان نیز نقش مهمی را خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از تشکیل کارگروه آسیب‌های روانی، اجتماعی و اعتیاد در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با اشاره به معرفی روانشناس نماها گفت: فهرست تکمیلی گروه‌های فاقد مجوز در حوزه روانشناسی نیز به مردم اعلام و مذاکراتی هم با نهادهای نظارتی و امنیتی به‌منظور مقابله با متخلفان این حوزه انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، هفته سلامت را فرصتی برای مشارکت افراد در راستای بهبود وضعیت بهداشت و نمایان ساختن نقش سلامتی در پویایی، پیشرفت و توسعه شهر دانست و گفت: امسال نیز به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و با همکاری و همراهی سرای محلات و دستگاه‌های مرتبط، برنامه‌های مختلفی با...