سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عاتقه صدیقی گفت که باید مسائل برای جوانان به شیوه های جدید مطرح شود، خواندن و تعریف کردن با یافتن و رسیدن متفاوت است ما باید به معنی مطالب برسیم و آن نیازمند اندیشیدن است.

وب‌گاه عصر ایران

باید مسائل برای جوانان به شیوه های جدید مطرح شود، خواندن و تعریف کردن با یافتن و رسیدن متفاوت است ما باید به معنی مطالب برسیم و آن نیازمند اندیشیدن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

عروس جوان که با برادر شوهر خود رابطه پنهانی برقرار کرده بود دستش به خون همسرش آغشته شد تا پای پلیس جنایی به این پرونده بازشود.

وب‌گاه فرارو

پذیرش بدن و شکل ظاهری با هشتگ‌هایی مانند «Bodypositivity» و «Bopo» و برای پررنگ‌تر شدن فرهنگ دوست داشتن خود، رواج یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها مسجد مکی در عمل چیزی شبیه به انجمن صدای عدالت و گروهک نورالدین زنکی عمل می‌کنند، سرریز این اقدامات به سود کدام جریان سیاسی یا حتی تروریستی ریخته خواهد شد؟

وب‌گاه فرارو

وقتی قصه یک آدم تمام می‌شود و آن آدم قصه جدیدی نمی‌تواند از خودش خلق کند به بن‌بست برمی‌خورد. حتی با استناد به نظریه یکی از نظریه‌پردازان خودکشی یک پدیده جمعی است و هنگامی که ساختار اجتماعی فرد را تحت فشار قرار می‌دهد فرد راهی جز نابودی خود نمی‌بیند. مورد دیگری هم وجود دارد که برخی افرادی که خودکشی می‌کنند تا آخرین لحظه زندگی شاد و خرم بودند و هیچ‌کس فکر نمی‌کرده که این فرد خودکشی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی با یک رای قاطع لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار را تصویب کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

البته با توجه به اینکه فال قهوه بر پایه یافته‌های روانشناسی و نیز خوانش نمادهای مختلف است،

خبرگزاری تسنیم

پس از تصویب کلیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار، بررسی جزئیات این لایحه 51 ماده‌ای در مجلس شورای اسلامی شروع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

زبان، روشی است که به انسان‌ها در انجام دادن این کار کمک می‌کند. فناوری GPT-3، یک سیستم نرم‌افزاری مصنوعی است که فقط می‌تواند واژه بعدی را پیش‌بینی کند. این کار بدان معنا نیست که پیش‌بینی‌ها باید در دنیای واقعی به کار گرفته شوند.

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: 333 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد در 16 حوزه موضوعی علوم انسانی و اجتماعی و هنر قرار گرفتند.

وب‌گاه فرارو

انتشار تصویری از بند انداختن صورت یک دختربچه واکنش‌های زیادی در شبکه‌های‌اجتماعی داشته؛ چرا این کار اشتباه است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

داستان اداره عجیب‌ترین جگرکی تهران «جلال»، توسط ضحا و آیدا قلی‌پور را از دست ندهید.

وب‌گاه فرارو

از دیدگاه روان‌شناسی، مهم‌ترین کار‌ها بعد از طلاق شامل قطع تماس ممنوعیت رویابافی، دوست‌داشتن خود و... هستند.