سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسی که باید خود در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی اردبیل با مشاوره‌هایش حتی در کاهش آمار خودکشی کمک کند به جایی می‌رسد که با خوردن تعداد زیادی قرص فشار خون، اقدام به خودکشی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

«اینگمار برگمن» و «اورسن ولز» دو کارگردان بزرگ و تاثیرگذار تارخ سینما بودند که هرگز سینمای یکدیگر را قبول نداشتند و در مقاطع گوناگون به شکل بی‌رحمانه‌ای از یکدیگر انتقاد می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ کلیات گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در مجلس و با رای موافق 190 نماینده به تصویب رسید؛ پیش از این نمایندگان یک فوریت این لایحه را در 29 اردیبهشت سال 1400 تصویب کرده بودند. در زمان بررسی جزییات لایحه ارتقای امنیت زنان، با تصمیم مجلس برخی مواد آن جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی...

وب‌گاه فرارو

جاویدنیا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی در اردبیل درباره تصمیم خود به خودکشی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: 22 سال است که در بیمارستان به عنوان مددکار مشغول به کار هستم و داستان از آنجا شروع شد که از بازرسی درباره یکی از مسئولان بیمارستان آمده بودند که وقتی من صحبتی کردم، منشی آن شخص به گوش فرد رسانده بود و همین مسأله باعث شد تا هرروز فشار روانی زیادی را...

وب‌گاه فرارو

متخصصان می‌گویند: شاید عادتِ دیر رسیدن در چند عامل ریشه داشته باشد از جمله درک فرد از مفهوم زمان، مدیریت زمان و شخصیت فرد.

وب‌گاه فرارو

«کاش روز‌های آخر با او مهربان‌تر می‌بودم.» این جمله را همه‌ی ما از فردی که در سوگ عزیزی نشسته است؛ شنیده ایم.

خبرگزاری مهر

عضو علمی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار حقوق انسانی، خانوادگی و اجتماعی زنان را دربرمی‌گیرد و هیچ تعرضی به بنیان خانواده نداشته است.

وب‌گاه گسترش

ناصر بزرگمهر - مدیرمسئول

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دیر رسیدن» عادتی است که انگار بعضی‌ها نمی‌توانند آن را از سرشان بیندازند و همه ما اشخاصی را می‌شناسیم که انگار هرگز وقت‌شناس نیستند. اما آیا می‌توان دلیل دیر کردنِ همیشگیِ این افراد را پیدا کرد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

«کاش روز های آخر با او مهربان تر می بودم.» این جمله را همه‌ی ما از فردی که در سوگ عزیزی نشسته است؛ شنیده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسخره شدن کودکان یکی از موضوعاتی است که از کنار آن نمی‌توان به سادگی گذشت، زیرا تاثیر مستقیم در رشد و ارتقا کودک در آینده دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دراین چند روز در فضای مجازی و رسانه متاسفانه و در کمال حیرت شاهد بودیم که برخی این عمل را شجاعانه و مرگ خود خواسته دانسته و به نحوی آن را ستایش و تکریم کرده‌اند...

وب‌گاه فرارو

تفاوت میان پشت‌گوش‌انداختن و دیر کردن این است که دومی بر روابط ما با دیگران اثر می‌گذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «قهوه شیرین خانم روانشناس» آموزش مهارت‌های کاربردی مربوط به زندگی مشترک، تربیت فرزند و مسائل فردی نوشته زهرا وافر به‌تازگی توسط نشر معارف چاپ و روانه بازار نشر شده است. قهوه شیرین خانم روانشناس حاصل تجربیات بالینی و مطالعات نویسنده است که خود در زمینه روانشناسی بالینی سال‌ها تحصیل، تدریس، مطالعه و فعالیت داشته است. اگرچه نویسنده تلاش کرده...

خبرگزاری مهر

کتاب «قهوه شیرین خانم روانشناس» نوشته زهرا وافر توسط نشر معارف چاپ و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می‌رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.