شنبه 5 آبان 1403

روبرت پروسینچکی:/ برای بارسا هم بازی کردم ولی امشب هوادار رئالم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روبرت پروسینچکی:/ برای بارسا هم بازی کردم ولی امشب هوادار رئالم

روبرت پروسینچکی، ستاره یوگسلاوی سابق، هم برای رئال بازی کرده و هم برای بارسلونا ولی امشب در ال‌کلاسیکو دوست دارد رئال پیروز شود.

به گزارش "ورزش سه"، روبرت پروسینچکی زمانی یکی از بهترین هافبک های فوتبال اروپا بود و تیم های بزرگی خواهانش بودند. او سال 1991 به رئال پیوست و سه سال برای این تیم بازی کرد. او سپس در سال 1995 راهی بارسا شد و دو سال نیز عضو آبی و اناری ها بود و تجربه بازی زیر نظر یوهان کرویف و بابی رابسون را به دست آورد.

پروسینچکی از معدود بازیکنانی است که برای رئال و بارسا به میدان رفته است. او در مورد انتقالش به رئال گفت: «تازه با ستاره سرخ قهرمان اروپا شده بودیم که کار بسیار دشواری بود. در بهترین فرم خودم بودم و از همه جای اروپا پیشنهاداتی به من می رسید اما رامون مندوزا، رئیس وقت رئال، من را متقاعد کرد با رئال قرارداد امضا کنم و در نهایت پیراهن رئال را پوشیدم.»

پروسینچکی در مورد انتقالش به بارسا گفت: «بعد از رئال به اویدو رفتم و سپس از اتلتیکو و بارسا به من پیشنهاد رسید. من دوست داشتم زیر نظر آنتیچ در اتلتیکو کار کنم ولی در بارسا هم کرویف حضور داشت و کار با او هیجان انگیز بود. در بارسا ولی اوضاع خوب پیش نرفت و اتلتیکو بود که توانست دبل کند. ما فینال کوپا دل ری را به اتلتیکو باختیم و در لالیگا نیز شوم شدیم. همان باعث برکناری کرویف شد چون آینده هر مربی همیشه به نتایج بستگی دارد. سپس رابسون به بارسا آمد و به من اعتقادی نداشت و در نهایت راهی سویا شدم.»

پروسینچکی در مورد ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام که امشب برگزار خواهد شد نظر حرف زد: «برای هر دو تیم بازی کرده ام ولی رئال را بیشتر دوست دارم و امیدوارم امشب قهرمان شود. من یک مادریدیستا هستم.»

روبرت پروسینچکی:/ برای بارسا هم بازی کردم ولی امشب هوادار رئالم 2
روبرت پروسینچکی:/ برای بارسا هم بازی کردم ولی امشب هوادار رئالم 3