یک‌شنبه 6 آبان 1403

روسیه همسو با ایران سعی در کنترل جنگ غزه دارد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
روسیه همسو با ایران سعی در کنترل جنگ غزه دارد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، که به دعوت رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده بود؛ عصر پنج شنبه (16 آذر 1402) با حضور در کاخ کرملین با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد. علی ودایع، کارشناس روسیه، در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: جمهوری اسلامی به عنوان نوک پیکان جنگ دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی در منطقه، واکنش‌های دیپلماتیک را با کشور‌های منطقه...

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، که به دعوت رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده بود؛ عصر پنج شنبه (16 آذر 1402) با حضور در کاخ کرملین با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

علی ودایع، کارشناس روسیه، در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: جمهوری اسلامی به عنوان نوک پیکان جنگ دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی در منطقه، واکنش‌های دیپلماتیک را با کشور‌های منطقه دنبال کرده است. از آنسو روسیه به عنوان کشور همسو با ایران، در نشست شورای امنیت سازمان ملل و دیگر محافل سعی کرده به ایران در کنترل سطح تنش جنگ غزه کمک کند. سفر ولادیمیر پوتین به امارات و عربستان نشان می‌دهد روس‌ها نیز وارد این کارزار دیپلماتیک شدند.