شنبه 1 اردیبهشت 1403

روسیه

روسیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طالبان بار دیگر نگرانی‌ها در مورد تهدیدهای امنیتی از خاک افغانستان را رد و تاکید کرده است که خاک افغانستان «علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کویتی "الجریده" به نقل از یک منبع اگاه نوشت عصر ایران: روزنامه کویتی "الجریده" به نقل از یک منبع اگاه نوشت در تماس اخیر سران ایران و روسیه، پوتین میانجیگیری میان ایران و اسرائیل را مطرح کرد. هدف از میانجیگری، کاهش سطح تنش میان ایران و اسرائیل و جلوگیری از تشدید درگیری در منطقه اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون بیش از 18 هزارتن تخم مرغ به بازارهای هدف صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمدالله فطرت، معاون سخنگوی حکومت طالبان، گفت: «حفاظت از مرزها و انجام تمرینات نظامی در مرزها بر عهده کشورهای مربوط است. اما از سوی افغانستان به همه همسایگان و کشورهای منطقه اطمینان می‌دهیم که خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد».

وب‌گاه ورزش سه

زوج دفاعی سپاهان در بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروازهای دبی پس‌از بارش‌های سنگین در این کشور، فعالیت مجدد خود را از سرگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری ده‌ها نفر بازداشت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه کویتی: تاکنون، روس ها مخالف استقرار سامانه های دفاع هوایی ایران در سوریه بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه جنگنده هایی در اختیار دارد؟ جمهوری اسلامی ایران چند روز پیش حمله موشکی و پهپادی بی‌سابقه‌ای را علیه اسرائیل انجام داد. این اولین باری بود که ایران اقدام نظامی مستقیم علیه تل آویو را انتخاب می‌کرد. در حالی که حمله اولیه در اوایل هفته متکی به پهپادهای ایران بود، در ادامه این مطلب به بررسی توانایی‌های رزمی فعلی نیروی هوایی ایران از دیدگاه یک رسانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار مقام فلسطینی، آمریکایی و صهیونیست به آکسیوس گفتند: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست‌های دولت بایدن را برای عدم پیشبرد رای‌گیری در شورای امنیت سازمان ملل درباره پذیرش فلسطین به‌عنوان عضو کامل سازمان ملل رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عصر ایران - پهپاد‌ها در جنگ‌های جدید نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند: از حمله به اماکن تا نفرات. این یکی از همان صحنه هاست در جنگ روسیه و اوکراین. (موسیقی را اوکراینی‌هایی که این ویدئو را منتشر کرده اند روی فیلم گذاشته اند.)

وب‌گاه عصر ایران

این دیپلمات روسیه یادآور شد: از زمان تشدید درگیری‌ها بین فلسطین و اسرائیل، حدود 2 میلیون فلسطینی مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند که برخی از آنها به مؤسسات تحت نظارت آنروا پناه بردند که علی‌رغم وضعیت بشردوستانه و بین‌المللی آنها، همچنان مورد هدف حملات اسرائیل قرار گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته استرول و دیگر ناظران، حمله تلافی جویانه ایران به اسراییل "به طرز قابل توجهی شبیه حملات روسیه به اوکراین بود."

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «نووستی»، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که تهدید به حمله به تاسیسات هسته‌ای در منطقه خاورمیانه منجر به کاهش آستانه مجاز در این زمینه می‌شود. به گفته وی، حمایت طولانی مدت ایالات متحده اسرائیل را به اتخاذ مواضع «بیش از حد سخت گیرانه» در قبال ایران و سایر کشور‌ها سوق داده است. معاون وزیر امور خارجه افزود:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روزنامه انگلیسی مدعی شده که تهران تخلیه کارکنان خود از سایت‌های سوریه را آغاز کرده است. یک روزنامه انگلیسی مدعی شده که تهران تخلیه کارکنان خود از سایت‌های سوریه را آغاز کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه انگلیسی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع سوری خود مدعی شد: تهران تخلیه کارکنان خود از سایت‌های سوریه را آغاز کرده است.