دوشنبه 23 مهر 1403

روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد با جوسازی ها کند می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد با جوسازی ها کند می شود

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روند توسعه و پیشرفت این استان با جوسازی ها، خودزنی ها و پرداختن به مسائل حاشیه ای و کم ارزش کند می شود.

به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید موتور رشد و توسعه این استان تحت هیچ شرایطی از حرکت بایستد.

وی افزود: همگرایی روزافزون مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر برای کمک به ارتقا و حرکت رو به جلوی این استان ضروری است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گاهی اوقات کج سلیقگی هایی بین برخی از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خدمت رسانی به مردم مشاهده می شود.

تاجگردون عنوان کرد: مقوله مهم پایداری خدمت از سوی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید با جدیت هر چه تمام تر در این استان ادامه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سال های اخیر تعداد قابل توجهی طرح عمرانی مهم و کلان مربوط به بخش های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد با قرار گرفتن در پیوست قانون بودجه اعتبارات ملی دریافت کرده اند.

تاجگردون اظهار داشت: قرار نیست که این طرح ها با تغییر دولت یا هر سه نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی راکد یا تعطیل شوند.

وی افزود: وظیفه ذاتی و قانونی نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم است که برای تکمیل و افتتاح این طرح ها تلاش و پیگیری کنند.

تاجگردون بیان کرد: باید مدیران اجرایی و نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم به دولت کمک کنند تا در اجرای برنامه ها و اهداف خود موفقیت های بیشتری کسب کند.

*س_برچسب‌ها_س*