شنبه 15 اردیبهشت 1403

رویداد چهارسوق رویدادی برای شبکه سازی و اشتراک گذاری تجربیات افراد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رویداد چهارسوق رویدادی برای شبکه سازی و اشتراک گذاری تجربیات افراد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه دائمی رویداد هنر و رسانه چهار سوق، قاسم اکبری دبیر دومین رویداد تخصصی چهارسوق در حاشیه برگزاری این رویداد، گفت: چهار سوق هنر و رسانه یک رویداد و فعالیت شناخته شده در عرصه تعلیم و تربیت است. سال گذشته با برگزاری جلسات مختلفی ایده برگزاری چهارسوق تخصصی درباره زیست بوم شکل گرفت و اولین رویداد تخصصی تعریف شد. وی افزود: سال گذشته...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه دائمی رویداد هنر و رسانه چهار سوق، قاسم اکبری دبیر دومین رویداد تخصصی چهارسوق در حاشیه برگزاری این رویداد، گفت: چهار سوق هنر و رسانه یک رویداد و فعالیت شناخته شده در عرصه تعلیم و تربیت است.

سال گذشته با برگزاری جلسات مختلفی ایده برگزاری چهارسوق تخصصی درباره زیست بوم شکل گرفت و اولین رویداد تخصصی تعریف شد. وی افزود: سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، این رویداد به صورت مجازی برگزار شد، اما امسال این رویداد رو به صورت حضوری داریم. این رویداد اتفاق خوبی برای شبکه سازی و اشتراک گذاری تجربیات، ایده‌های نو و هویت بخشی به دانش آموزان و فعالان عرصه هنر و رسانه است. مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه سوره درباره هدایت افراد به این رویداد نیز بیان کرد: اینگونه رویداد‌ها باید ادامه پیدا کنند تا شناخته شوند تمام شرکت کنندگان این رویداد باید سفیران رویداد شوند و رویداد را به جامعه معرفی کنند. اکبری اضافه کرد: رویداد چهارسوق باید از سوی مدیران هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها به عنوان مرجعیت دورهمی رسانه‌ای شناخته شود تا آنان نیز در مسیر اجرایی کمک کنند تا سطح کمی و کیفی این رویداد ارتقا پیدا کند. گفتنی است رویداد چهارسوق یک رویداد مهم برای تقویت امید و انگیزه بین فعالان هنر و رسانه کشور است که هرساله برگزار می‌شود. در این رویداد هرسال فعالان و دغدغه‌مندان از نقاط مختلف کشور حتی از کشور‌های اسلامی دیگر کنار هم جمع می‌شوند تا تجربیات نوآورانه یکدیگر را بشنوند، با هم متصل شوند و یک شبکه سازی بین آنان ایجاد شود. هدف اولیه جشنواره چهارسوق، فعالان هنر و رسانه هستند که می‌توانند با یادگیری رشد پیدا کنند و سپس با یک شبکه سازی افراد بیشتری در این امر درگیر شوند.