یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دنیای معاصر ذهن ما با اطلاعات زیادی درباره اخبار و موضوعات سلامت و سبک زندگی سالم در حال بمباران است. با این حال، همه این اخبار و گزارش‌ها دقیق یا قابل اعتماد نیستند. در این مطلب به 7 دروغ رایج در مورد تغذیه سالم اشاره می‌کنیم که بهتر است از همین حالا دیگر باور نکنید. یکی از شایع‌ترین افسانه‌ها این است که همه چربی‌ها ناسالم هستند و باید از آن‌ها اجتناب کرد. در حقیقت، برخی از چربی‌ها،...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از علائم اولیه کمبود ویتامین B12 خستگی است؛ سطحی از خستگی که آنقدر عمیق است که بر زندگی روزمره تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه فرارو

در دوران سرماخوردگی، نوشیدن قهوه می‌تواند به کاهش احساس کرختی و بی‌حوصلگی کمک کند، حتی اگر کافئین نداشته باشد. با این حال، افراد حساس به کافئین باید مراقب باشند و از نوشیدنی‌های گرم جایگزین استفاده کنند تا از تشدید حساسیت‌ها و آلرژی‌ها جلوگیری کنند.

وب‌گاه فرارو

جو دارای طعم ملایم و تا حدی شیرینی است که برای استفاده در نان‌ها، غلات و دیگر فرآورده‌های آشپزی مناسب است. جودوسر دارای طعم متمایل به چربی است که برای استفاده در غذا‌های گرم و پخته شده مناسب است.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم آتلانتیک رژیمی است که در برخی از مناطق پرتغال و اسپانیا رایج است و شبیه رژیم غذایی مدیترانه ای است. تمرکز آن بر مصرف غذاهای تازه و محلی با حداقل میزان فرآوری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چربی خون بالا یکی از نشانه‌هایی است که می‌تواند خطرات زیادی به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سن تنها عامل تعیین‌کننده در میزان تولید و یا از دست دادن کلاژن پوست نیست، عادات خوب و بد ما در زندگی هم در روند پیر شدن پوستمان نقش موثری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متأسفانه بسیاری از افراد عادت‌هایی دارند که می‌تواند به مغزشان آسیب غیر قابل جبرانی بزند؛ این درحالیست که مغز شما با ارزش‌ترین دارایی شماست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تپش قلب در خواب از علل مختلفی مثل کم خونی، مصرف کافئین، رژیم غذایی، کابوس، فلج خواب، آپنه خواب، و... سر چشمه می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

در دنیای معاصر ذهن ما با اطلاعات زیادی درباره اخبار و موضوعات سلامت و سبک زندگی سالم در حال بمباران است. با این حال، همه این اخبار و گزارش‌ها دقیق یا قابل اعتماد نیستند.

وب‌گاه فرارو

عسل به دلیل داشتن خواص ضد میکروبی، یک راهکار طبیعی برای مقابله با عفونت‌هایی است که ممکن است به واسطه سرماخوردگی بدتر شوند. تحقیقات نشان داده‌اند که عسل می‌تواند در کاهش مدت زمان سرفه ناشی از سرماخوردگی مؤثر باشد، به ویژه در کودکان بالای 1 سال.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه سه شنبه 1 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس ماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

در دنیای معاصر ذهن ما با اطلاعات زیادی درباره اخبار و موضوعات سلامت و سبک زندگی سالم در حال بمباران است. با این حال، همه این اخبار و گزارش‌ها دقیق یا قابل اعتماد نیستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نان تست نوعی نان ورقه شده انگلیسی است که با قرار دادن آن در برابر حرارت، برشته می‌شود. این نان در اکثر نقاط دنیا برای وعده صبحانه مصرف می‌شود. همچنین در رژیم غذایی افرادی که ناراحتی معده یا روده دارند این نوع نان به کار می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از افسانه‌ها و باورهای غلط در مورد غذا و تغذیه همه روزه انتشار می‌یابند و مردم را به سمت انتخاب‌های نادرست رژیم غذایی سوق می‌دهند. در این مطلب به 7 دروغ رایج در مورد تغذیه سالم اشاره می‌کنیم که بهتر است از همین حالا دیگر باور نکنید.

وب‌گاه فرارو

لیمو منبع مواد مغذی ضروری مانند ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌هاست که می‌توانند به سلامت کلی کمک کنند و به طور غیرمستقیم از کاهش وزن سالم حمایت کنند.