یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

میوه‌ها و سبزیجات مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی ضروری را به منظور ارتقای سلامتی و طول عمر به بدن می‌رسانند. فواید کلی این گروه از مواد غذایی عبارتند از: کاهش خطر بیماری‌های مزمن (مانند بیماری قلبی، دیابت و چاقی)، بهبود سلامت روده و هضم، کاهش التهاب، افزایش انرژی و مدیریت سالم وزن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف شکر و غذاهای فرآوری شده و سرخ شده و الکل می‌تواند به خشکی پوست بیانجامد.

وب‌گاه فرارو

در ایران، ما کمتر از تره فرنگی در آشپزی استفاده می‌کنیم و شاید از فواید این سبزی برای سلامت نیز آگاهی چندانی نداشته باشیم. با افزایش بیماری‌های مرتبط با تغذیه ناسالم، مردم به تدریج به سمت انتخاب‌های غذایی سالم‌تر می‌روند و یکی از سبزیجاتی که می‌توان برای تغذیه سالم در نظر گرفت تره فرنگی است.

وب‌گاه فرارو

در دنیای معاصر ذهن ما با اطلاعات زیادی درباره اخبار و موضوعات سلامت و سبک زندگی سالم در حال بمباران است. با این حال، همه این اخبار و گزارش‌ها دقیق یا قابل اعتماد نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر دیابت دارید، توجه به میزان مصرف شیر برای شما ضروری است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل از مصرف تمام انواع شیر اجتناب کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاهش سطح ویتامین D می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت باروری و سایر نیازهای بدن داشته باشد. بر اساس تحقیقات علمی، بین سطوح پایین ویتامین D و سلامت قاعدگی ارتباطی وجود دارد. علت این ارتباط به نقش ویتامین D در تنظیم هورمون، کنترل التهاب و مدیریت درد مربوط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چای رزماری به کاهش وزن و به هضم غذا کمک می‌کند، از سرطان جلوگیری و از کبد محافظت می‌کند. برخی از فواید شگفت‌انگیز چای رزماری را در این مطلب می‌خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لیمو منبع عالی از ویتامین سی، فیبر رژیمی، اسید سیتریک و آهن می‌باشد که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ادویه‌ها خواص بیشماری دارند. در این مطلب نظر پزشکان را درباره یکی از ادویه‌های پرکاربرد می‌خوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم غذاهایی را می‌خورند که دوست دارند اما گاهی برخی خوراکی‌ها، موجب بروز ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند و مردم را مجبور می‌کنند دنبال راهی برای درمان بگردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویتامین ب 6 به هضم و جذب پروتئین‌ها و اسیدهای آمینه کمک فراوانی می‌شود و همچنین ویتامین ب 6 نقشی مهم در فعالیت سیستم ایمنی بدن دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات اخیر نشان داده است که دیابت نوع 2 آنقدرها که تصور می‌شد دائمی و برگشت‌ناپذیر نیست. جالب اینجاست که روش مقابله با آن نیز از نظر پژوهشگران زیاد پیچیده نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو به رشت، بیست و یکمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، گیمزکلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی شهر رشت در استان گیلان برگزار شد. محمد دیوسالارعضو کمیسیون انضباطی و حقوقی فدراسیون جهانی پرورش اندام در خصوص مسابقات قهرمانی باشگاه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادویه‌ها خواص بیشماری دارند. در این مطلب نظر پزشکان را درباره یکی از ادویه‌های پرکاربرد می‌خوانید. ادویه‌ها خواص بیشماری دارند. در این مطلب نظر پزشکان را درباره یکی از ادویه‌های پرکاربرد می‌خوانید. به گزارش عرشه آنلاین، بر این باورند که فلفل سیاه نفخ شکم را تسکین می‌دهد؛ در طب سنتی چین نیز از فلفل سیاه برای درمان صرع استفاده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای فوتبال این روزها شاهد انتشار اخباری مبنی بر ابتلای کارلوس کی روش به بیماری آلزایمر دارد، خبری که هنوز صحت آن چندان مشخص نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم غذاهایی را می‌خورند که دوست دارند اما گاهی برخی خوراکی‌ها، موجب بروز ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند و مردم را مجبور می‌کنند دنبال راهی برای درمان بگردند.