یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم غذاهایی را می‌خورند که دوست دارند اما گاهی برخی خوراکی‌ها، موجب بروز ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند و مردم را مجبور می‌کنند دنبال راهی برای درمان بگردند.

وب‌گاه فرارو

موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوردن برخی از ویتامین ها و مکمل ها با هم باعث می شود اثر هم را خنثی کنند. خوردن برخی از ویتامین ها و مکمل ها با هم باعث می شود اثر هم را خنثی کنند. به گزارش عرشه آنلاین، برخی از مکمل‌های غذایی نباید با هم مصرف شوند، زیرا ممکن است اثر بخشی یکدیگر را خنثی کنند.

وب‌گاه فرارو

در این مقاله لیستی از 20 غذای ساده و کم هزینه و خوشمزه بدون گوشت و مرغ برای شما تهیه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از مکمل‌های غذایی نباید با هم مصرف شوند، زیرا ممکن است اثر بخشی یکدیگر را خنثی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میوه‌ها و سبزیجات مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی ضروری را به منظور ارتقای سلامتی و طول عمر به بدن می‌رسانند. فواید کلی این گروه از مواد غذایی عبارتند از: کاهش خطر بیماری‌های مزمن (مانند بیماری قلبی، دیابت و چاقی)، بهبود سلامت روده و هضم، کاهش التهاب، افزایش انرژی و مدیریت سالم وزن.

وب‌گاه خبر آنلاین

لیمو منبع عالی از ویتامین سی، فیبر رژیمی، اسید سیتریک و آهن می‌باشد که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است.

وب‌گاه عصر ایران

متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواب مناسب و سبک زندگی را دو فاکتور موثر در تناسب اندام افراد دانست و گفت: کاهش وزن خیلی سریع بخصوص با تکنیک‌های گرسنگی در طولانی مدت منجر به عوارض جبران ناپذیری می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات نشان می‌دهد که چای سبز یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید بنوشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات جدید نشان می دهد که نوشیدن دو تا سه فنجان قهوه در روز نه تنها باعث هوشیاری می شود، بلکه برای قلب نیز مفید است و ممکن است به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رژیم غذایی ظاهراً سالم را شروع می‌کنید و فکر می‌کنید اصولی پیش می‌روید. اما تغذیه بسیار پیچیده‌تر و مهم‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر ما می‌خواهیم عمری طولانی توام با سلامت داشته باشیم، اما مردم برخی مناطق جهان به طور میانگین بیشتر عمر می‌کنند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها طولانی‌ترین میانگین عمر را دارند و سوئدی‌ها و نروژی‌ها در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند. اما راز افزایش طول عمر چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

لیمو فواید متعددی برای سلامت بدن دارد. این میوه با داشتن مقدار زیادی ویتامین ث خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد، سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و همچنین در مدیریت وزن موثر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف مقادیر بالای سبزیجات در رژیم غذایی می‌تواند به کاهش خطر بیماری، بهبود هضم، تنظیم قند خون و کاهش وزن سالم کمک کند. هم‌چنین برخی تحقیقات نشان می‌دهد که مواد مغذی موجود در برخی سبزیجات به کاهش چربی شکم نیز کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها طولانی‌ترین میانگین عمر را دارند و سوئدی‌ها و نروژی‌ها در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند. اما راز افزایش طول عمر چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها طولانی‌ترین میانگین عمر را دارند و سوئدی‌ها و نروژی‌ها در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند. اما راز افزایش طول عمر چیست؟