سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

محققان ثابت کردند که نوشیدن دو فنجان چای سبز کاهش چربی شکم را تضمین می‌کند.

وب‌گاه فرارو

حسن مرتاضی در مورد سرطان و عوامل ایجاد آن گفت: سرطان بیماری است که از تکثیر غیر طبیعی سلول‌های بدن شروع می‌شود. بدن انسان از میلیون‌ها سلول ساخته شده که با یکدیگر گروه‌بندی شده تا بافت‌ها و اندام‌های مختلف را بسازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

راهکارهایی برای رفع یبوست وجود دارد که می‌تواند کمک‌کننده باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بهترین راه برای محافظت از کلیه‌ها حفظ قند و فشار خون است. فشار خون بالا و دیابت مجرمان اصلی و مسئول دو - سوم از موارد ابتلا به نارسایی کلیوی هستند اما می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی از بروز بیماری‌های کلیوی دوری کرد.

وب‌گاه فرارو

شیر یکی از مفیدترین و مهم‌ترین مواد مغذی است که تمام افراد باید در سنین مختلف مصرف کنند، اما نوشیدن شیر زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: شیر یکی از مفیدترین و مهم‌ترین مواد مغذی است که تمام افراد باید در سنین مختلف مصرف کنند، اما نوشیدن شیر زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای سیاه حاوی کافئین و ال تیانین، یک نوع اسید آمینه است که برای بهبود هوشیاری و تمرکز بسیار می تواند مفید باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کیست که اول صبح یک فنجان چای سیاه را دوست نداشته باشد؟ کافئین و آنتی اکسیدان های موجود در چایی انسان را بیدار می کند و انرژی را افزایش می دهد. در حالی که عاشقان چای از نوشیدن آن لذت می برند، اکثر آنها نمی دانند که چای سیاه فواید متعددی برای سلامتی دارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محققان ثابت کردند که نوشیدن دو فنجان چای سبز کاهش چربی شکم را تضمین می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر کودکی دارید که فرنی دوست ندارد می‌توانید با پخت فرنی موزی ترغیبش کنید در ادامه برای اطلاع از ترفند پخت فرنی موزی با ما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: چشمان انسان با افزایش سن دستخوش تغییراتی می‌شود که می‌تواند وی را مستعد ابتلا به برخی بیماری‌های چشم کند. آب مروارید، گلوکوم، دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن، پیرچشمی (مشکل در خواندن، دیدن چیزها از نزدیک) برخی از بیماری‌های مرتبط با سن هستند که می‌توانند بر چشم شما تأثیر بگذارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر گاهی اوقات قرص مسکن برای سردرد و حالت تهوع ندارید با یک قاشق چایی خودتان را نجات دهید! در ادامه برای اطلاع از ترفند معجون ضد حالت تهوع با ما همراه باشید‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدن چای سبز تاثیر شگفت انگیزی در کاهش چربی شکمی دارد. نوشیدن چای سبز تاثیر شگفت انگیزی در کاهش چربی شکمی دارد. محققان ثابت کردند که نوشیدن دو فنجان چای سبز کاهش چربی شکم را تضمین می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چای سبز ممکن است در کاهش وزن موثر باشد زیرا به تنظیم سطح گلوکز کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: غلات سبوس‌دار درواقع حاوی ماده معدنی ارزشمندی به نام سلنیوم هستند. سلنیوم یکی از ترکیباتی است که پوست را در برابر آسیب‌های سلولی ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشیدی، التهاب و استرس اکسیداتیو مقاوم می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گیاهان دارویی این توانایی را دارند که به سرعت علائم و نشانه های بیماری را تسکین و التیام بخشند مگر اینکه علت خاصی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌تازگی محققان در یک تحقیق متوجه شدند که مصرف انگور به‌مدت 16 هفته باعث بهبود شاخص‌های کلیدی سلامت چشم در افراد مسن می‌شود.