چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک بیماری قلبی ممکن است با خستگی مداوم و غیر قابل توضیح نشان داده شود به خصوص اگر در توانایی شما برای انجام کارهای روزمره اختلال ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری‌های قلبی و عروقی، اولین علت مرگ و میر در دنیا و کشور است.

وب‌گاه فرارو

پنیر به دلیل محتوای چربی اشباع بالا و ارتباط با کلسترول بالا شناخته شده است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهند فوایدی نیز دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مهم‌ترین عوامل خطر رفتاری بیماری قلبی و سکته مغزی، رژیم غذایی ناسالم، کم تحرکی، مصرف دخانیات و مصرف مضر الکل است. این رفتارها می‌تواند منجر به افزایش فشار خون، دیابت، کلسترول بالا، اضافه وزن و چاقی شود که به نوبه خود این بیماری‌ها در ارزیابی سطح خطر ابتلا به بیماری قلب و عروق در فرد محاسبه می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری‌های قلبی و عروقی، اولین علت مرگ و میر در دنیا و کشور است.

وب‌گاه فرارو

ریحان سبزی خوش طعم و معطری است که در انواع ریحان سبز و ریحان بنفش یافت می‌شود، این سبزی علاوه بر عطر بسیار خوبی که دارد، دارای خواص درمانی زیادی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر ساله در 29 سپتامبر «روز جهانی قلب» به منظور افزایش آگاهی در مورد این عضو مهم بدن گرامی داشته می‌شود. قلب بدون شک مهمترین عضو بدن است و برای عملکرد موثر آن باید هر روز زمانی را برای انجام فعالیت‌های بدنی اختصاص داد. همچنین می‌بایست بر رژیم غذایی که آن را تغذیه می‌کند نیز تمرکز کرد. حمله قلبی که قبلاً افراد مسن را تحت تأثیر قرار می داد، اکنون در بین جوانان و حتی کودکان نیز رایج شده...

وب‌گاه فرارو

باید نشانه‌های آشکار ناراحتی قلبی را بدانیم، زیرا درمان زودهنگام می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد و از آسیب جلوگیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: ریحان سبزی خوش طعم و معطری است که در انواع ریحان سبز و ریحان بنفش یافت می‌شود، این سبزی علاوه بر عطر بسیار خوبی که دارد، دارای خواص درمانی زیادی است.

وب‌گاه گسترش

حقیقت این است که زمان نوشیدن قهوه بیشتر از چیزی که تصور می‌کنید بر سلامتتان اثر دارد. اگر همیشه بعد از غذا قهوه می‌نوشید باید بدانید این عادت می‌تواند سلامت و ظاهر شما را تحت تأثیر قرار دهد. در ادامه می‌خواهیم ببینم نوشیدن قهوه بعد از غذا چه مضراتی دارد. شاید از آن دست افرادی باشید که صبحانه خود را با نوشیدن قهوه تمام می‌کنند و بعد از ناهار هم قهوه می‌نوشند. احتمالاً باید یک قهوه غلیظ...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «هندوستان تایمز» نوشت: هر ساله در 29 سپتامبر «روز جهانی قلب» به منظور افزایش آگاهی در مورد این عضو مهم بدن گرامی داشته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: داشتن شکم شش تکه مزایای خاص خود را دارد، اما داشتن این اندام جنبه‌های منفی نیز دارد که باید به آن توجه کنید.

وب‌گاه فرارو

داشتن بدن ورزیده و شکم شش تکه یا به اصطلاح امروزی سیکس پک معمولا ایده ال بسیاری از مردان و حتی نوجوانان شده است، ولی داشتن فیزیک بدنی مناسب و قوی به معنای سلامت کامل جسمانی است؟

وب‌گاه ورزش سه

اما جوسویتینا، با 48 سال سن و تجربه 8 المپیک، هنوز عطش رقابت و قهرمانی دارد.

وب‌گاه فرارو

آیا خرگوش‌ها نسبت به نگهبانانی که با آن‌ها مهربان هستند رفتار متفاوتی دارند؟ / آیا کارمندان برای مدیرانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند سخت‌تر کار می‌کنند؟