چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که درب یخچال محلی است که بیشتر در معرض تغییر دما قرار می گیرد؛ بنابراین نگه داشتن تخم مرغ در این قسمت باعث می شود که این ماده در معرض خراب شدن قرار بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

هویج غنی از بتاکاروتن است که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. ویتامین A باعث بهبود بینایی می شود و برای رشد و عملکرد ایمنی بدن بسیار مناسب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق یک مطالعه جدید، حفظ وزن ثابت با طول عمر بیشتر به‌خصوص در زنان مسن مرتبط است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دویچه‌وله نوشت: یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که حفظ وزن ثابت با طول عمر بیشتر به‌خصوص در زنان مسن مرتبط است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات جدید نشان می‌دهد ارتباط شگفت‌انگیزی بین ماده خاکستری مغز و رژیم غذایی وجود دارد. به تعبیر دیگر برخی غذاها، غذای مغز هستند و سلامت مغز را تضمین می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

با تغذیه سالم می‌توان ترکیبات هورمونی و شیمیایی مغز را به نحوی متعادل کرد که خلق و خو بهبود یابد و اضطراب جای خود را به آرامش دهد. یکی دیگر از اثرات تغذیه سالم، بهبود میکروبیوم روده است که تاثیر مستقیم بر مغز دارد.

وب‌گاه فرارو

ساعت‌ها نشستن خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می‌دهد و فقدان حرکت، به طور کلی، ممکن است بر سطح چربی و قند خون تأثیر بگذارد. با این حال، افزایش زمان داشتن فعالیت بدنی به این معنی نیست که باید هر دقیقه از روز بیدار شوید یا ورزش کنید یا حرکت کنید. فعالیت بدنی توصیه شده 150 دقیقه در هفته، به شکل فعالیت شدید همراه با دو روز تمرین قدرتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: شیوه زندگی و عادات خوردن یا آشامیدن هر فرد می تواند بر سلامت قلب او تأثیر بگذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: مطالعات جدید نشان می‌دهد ارتباط شگفت‌انگیزی بین ماده خاکستری مغز و رژیم غذایی وجود دارد؛ به تعبیر دیگر برخی غذاها، غذای مغز هستند و سلامت این عضو حیاتی بدن را تضمین می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

تحقیقات جدید نشان می دهد که دمای خواب ایده آل در میان جمعیت مسن بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای مراقبت از مو باید اطلاعات کافی در مورد ساختمان، نحوه رشد و مواد غذایی موثر در رویش موی سر داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب هم می‌خواهیم مهم‌ترین تصورات نادرست درباره گلوتن را بررسی کنیم تا بتوانیم با حقایق مهمی درباره این ترکیب آشنا شویم.

وب‌گاه فرارو

نداشتن خواب کافی می‌تواند اثری جدی بر سلامت شما داشته باشد و هورمون هایتان را دچار اختلال کند. برای جلوگیری از رشد مو‌های زائد صورت، باید دست کم 7 ساعت خواب شبانه داشته باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 16 شهریور تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر از اضافه‌وزن رنج می‌برید باید بدانید تنها رژیم غذایی لاغری یا ورزش و فعالیت بدنی نمی‌تواند به شما برای کاهش وزن کمک کند، بلکه باید سبک زندگی خود را نیز اصلاح کنید، این نکته ثابت شده است که پیروی از برخی عادات ناسالم در هنگام شب، می‌تواند یکی از دلایل اصلی افزایش وزن باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آفت دهان می‌تواند به دلیل عوامل مختلفی ایجاد شود. برای یافتن بهترین درمان آفت دهان با این مقاله همراه شوید.