چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات جدید نشان می‌دهد ارتباط شگفت‌انگیزی بین ماده خاکستری مغز و رژیم غذایی وجود دارد؛ به تعبیر دیگر برخی غذاها، غذای مغز هستند و سلامت این عضو حیاتی بدن را تضمین می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کسی که پارکینسون دارد بخشی از مغز او به‌مرور تباه می‌شود و علائم نیز تدریجاً شدت می‌گیرند. هر چند در حال حاضر درمانی برای این بیماری وجود ندارد، اما تحقیقات نشان می‌دهند مصرف قهوه شاید بتواند احتمال ابتلا به پارکینسون را کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همیشه تحقیقات جدیدی انجام می‌شود که گاهی ممکن است یافته‌های تحقیقات قبلی را رد یا آنها تأیید کنند. چیزی که تا الان می‌دانیم این است که ظاهراً نوشیدن قهوه می‌تواند از ابتلا به یک سری از بیماری‌ها پیشگیری کند.

وب‌گاه فرارو

در پیش گرفتن 10 عادت سالم در ساعات شب، می‌تواند اثر معکوس داشته و برای رسیدن به اهداف تناسب اندام به شما کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: همیشه تحقیقات جدیدی انجام می‌شود که گاهی ممکن است یافته‌های تحقیقات قبلی را رد یا آنها تأیید کنند. چیزی که تا الان می‌دانیم این است که ظاهراً نوشیدن قهوه می‌تواند از ابتلا به یک سری از بیماری‌ها پیشگیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: مطالعات جدید نشان می‌دهد ارتباط شگفت‌انگیزی بین ماده خاکستری مغز و رژیم غذایی وجود دارد؛ به تعبیر دیگر برخی غذاها، غذای مغز هستند و سلامت این عضو حیاتی بدن را تضمین می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر از اضافه‌وزن رنج می‌برید باید بدانید تنها رژیم غذایی لاغری یا ورزش و فعالیت بدنی نمی‌تواند به شما برای کاهش وزن کمک کند، بلکه باید سبک زندگی خود را نیز اصلاح کنید؛ این نکته ثابت شده است که پیروی از برخی عادات ناسالم در هنگام شب، می‌تواند یکی از دلایل اصلی افزایش وزن باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اگر از اضافه‌وزن رنج می‌برید باید بدانید تنها رژیم غذایی لاغری یا ورزش و فعالیت بدنی نمی‌تواند به شما برای کاهش وزن کمک کند، بلکه باید سبک زندگی خود را نیز اصلاح کنید؛ این نکته ثابت شده است که پیروی از برخی عادات ناسالم در هنگام شب، می‌تواند یکی از دلایل اصلی افزایش وزن باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به بیان 10 راهکار ساده برای لاغر شدن می‌پردازیم.

وب‌گاه فرارو

پنیر با استفاده از شیرهای مختلف مانند گاو، گوسفند، بز، گاومیش یا ترکیبی از اینها تولید می شود. مدت زمانی که فرد می تواند پنیر را ذخیره کند بسته به نوع آن متفاوت است.

وب‌گاه گسترش

اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وضعیت سلامتی شما در آینده چگونه خواهد بود، پاسخ این سؤال می‌تواند در انگشتان شما باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حتی اگر عاشق پنیر هم هستید؛ گاهی اوقات باید در خوردن آن تجدید نظر کنید. هورمون های موجود در شیر ممکن است باعث تحریک تولید سبوم شوند که پوست چرب، کثیفی منافذ پوست و آکنه را به وجود می آورد.

وب‌گاه فرارو

مبتلایان دیابت، اغلب از سوزن سوزن شدن و گرفتگی دست‌ها و پاها شکایت دارند که البته موقتی بوده و متناوبا رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

خوراک قارچ یکی از غذاهای سبک و بسیار خوشمزه می باشد و مخصوص افرادی است که رژیم غذایی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنیرهایی که چربی کمتری دارند، در صورت مصرف متعادل می توانند برای کاهش وزن مفید باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مطالعه نشان می دهد که مصرف زیاد کلسیم ممکن است برای کاهش وزن بدن مفید باشد. پنیر مانند سایر لبنیات منبعی ضروری از کلسیم برای کسانی است که به عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستند.