شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی مکمل ها به افزایش طول عمر کمک می کند. برخی مکمل ها به افزایش طول عمر کمک می کند. به گزارش عرشه آنلاین، در کنار داشتن یک سبک زندگی سالم شامل رژیم غذایی متعادل، فعالیت بدنی و خواب کافی، مکمل‌هایی وجود دارند که به داشتن دوران پیری سالم کمک می‌کنند و حتی در صورت مصرف منظم می‌توانند طول عمر شما را افزایش دهند.

وب‌گاه فرارو

محققان پیش‌بینی می‌کنند که امید به زندگی در سراسر جهان طی سه دهه آینده نزدیک به 5 سال در مردان و بیش از 4 سال در زنان افزایش یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان روده بزرگ، سومین نوع معمول سرطان در تمام دنیاست و 10 درصد از تمامی موارد سرطان را در بر می‌گیرد. پزشکان توصیه می‌کنند برای آگاهی از ابتلا و بررسی هر نشانه مشکوکی بهتر است از 50 سالگی غربالگری منظم را شروع کنید.

وب‌گاه فرارو

تقویت سیستم ایمنی بدن با داشتن رژیم غذایی سالم و مناسب، تغییر سبک زندگی و احتیاط بیشتر در زمانی که به تبخال دچار شده‌اید، از مهم‌ترین عوامل کنترل و درمان تبخال به شمار می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهادکشاورزی گفت: نهاده‌ها تا پایان تابستان تامین شده است و از هم اکنون برای نیمه دوم سال در حال برنامه‌ریزی هستیم و به زودی برای تامین نهاده شش ماهه دوم سال اقدام می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

چشم‌انداز فعالان بازار از آینده نرخ ارز، تداوم ثبات و آرامش است؛ هرچند برای ادله اثبات این ادعا می توان نگاهی هم به آمار و ارقام تخمین انتظارات تورمی در اقتصاد کشور انداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بادام زمینی یکی از خوراکی‌های خوشمزه برای میان‌وعده است که به 2 صورت با پوست و بدون پوست به بازار عرضه می‌شود. در این مقاله به بررسی خواص مصرف بادام زمینی به این 2 صورت می‌پردازیم.

وب‌گاه فرارو

مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: اگر شب‌ها مدت‌زمان سر بر بالین گذاشتن تا خوابیدن کمتر از 5 دقیقه باشد این احتمال وجود دارد فرد به کم‌خوابی جدی مبتلا باشد. حالت ایده‌آل این است مدت‌زمان خواب رفتن باید 10 تا 15 دقیقه طول بکشد.

وب‌گاه عصر ایران

مویز یکی از سالم‌ترین غذاهایی است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. آنها حاوی مقادیر زیادی گلوکز و فروکتوز هستند که می‌توانند باعث کاهش سطح گرسنگی شده و میل به شیرینی‌جات را کاهش دهند. خواص مویز برای سلامتی بسیار زیاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قبلاً ثابت شده که رژیم غذایی مدیترانه ای برای سلامت جسمانی افراد عالی است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند خلق و خو را نیز بهبود بخشد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق مطالعه‌ای که توسط یک شرکت تحقیقاتی و بازاریابی مستقر در ایالات متحده به نام «گراند ویو ریسرچ» انجام شده است؛ مردم جهان در سال 2023 میلادی بیش از 177 میلیارد دلار برای مکمل‌های غذایی هزینه کردند که دست‌کم یک چهارم آن - معادل 45 میلیارد دلار یا بیشتر - توسط آمریکایی‌ها خریداری شده است.

وب‌گاه فرارو

آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

وب‌گاه فرارو

سالاد تن ماهی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب تن ماهی با انواع سبزیجات مانند کرفس، پیازچه، جعفری و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه است.

وب‌گاه فرارو

پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و احتمال شکستگی بیشتر می‌شود.