شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش «اخت الرضا» و فیلم‌هایی به رنگ استکبارستیزی، «فرشته محافظ»، «دره انتقام»، «یخچال» و «پسران ماجراجو»، «نامیرا» فیلم‌های جدیدی‌اند که تدارک دیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می‌دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درد شدید چشم یک احساس ناراحتی ناگهانی و شدید می باشد که ممکن است شبیه احساس چاقو خوردن، سوزش یا تیر کشیدن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدتی است که مشخص شده است زنانی که در بارداری سیگار می کشند، بچه‌هایی با اضافه وزن دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که در خارج از منزل کار می کنند، احتمال بیشتری دارد که دچار آفتاب سوختگی و برنزه شدن و در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست قرار گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد چرب وضعیتی است که با گذشت زمان، باعث تجمع چربی در کبد می‌شود. بیماری کبد چرب الکلی در اثر مصرف زیاد الکل ایجاد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای درمان کبد چرب می‌توانید علاوه بر رعایت رژیم غذایی مناسب، از روش‌های خانگی کمک بگیرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه فرارو

یکی از خوش‌مزه‌ترین و خوش‌عطرترین میوه‌ها، میوه به است. از این میوه استفاده‌های مختلفی می‌شود؛ از تهیه مربا و مارمالاد گرفته تا پخت خورش به و استفاده‌های درمانی از میوه، دانه‌ها و حتی برگ‌های آن. از جمله خواص شناخته‌شده به می‌توان به بهبود گلودرد و سرفه اشاره کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر چربی بیش از حد در کبد شما تجمع یابد، دچار بیماری کبد چرب گرید 2 می‌شوید. در صورتی که این بیماری را به موقع درمان نکنید، ممکن است به کبد چرب گرید سه که شدیدتر است یا حتی سرطان مبتلا شوید. برای درمان کبد چرب گرید 2 باید وزن خود را کاهش دهید و از سبک زندگی سالم پیروی کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا استقامتی، دبیر علمی سی و چهارمین کنگره سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، با بیان اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد شیوع ابتلاء به دیابت و موارد پیش دیابت در کشور به طرز نگران کننده‌ای رو به افزایش است، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های وزارت بهداشت، بیش از 14 درصد جمعیت بالای 20 سال کشور یعنی چیزی حدود 7 میلیون نفر ایرانی به دیابت مبتلا هستند. وی...

وب‌گاه فرارو

با افزایش سن، حجم عضله کاهش می‌یابد و چربی در اطراف اندام‌های ناحیه کمر جمع می‌شود، اغلب بدون آن که تغییری در وزن رخ دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز جهانی پسر عنوان نسبتاً تازه‌ای در تقویم جهانی است. در این پست به تاریخ دقیق روز جهانی پسر در سال 1403 کی و چه روزی است می‌پردازیم. انتخاب روز جهانی پسر با هدف بهبود وضعیت سلامت روحی، روانی و تربیتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین فرصتی است برای وقت گذراندن بیشتر با فرزندان یا نوه‌های پسر و شناخت هر چه بیشتر اهداف و خواسته‌های آنها. این روز در سال‌های اخیر در برخی کشور‌های آمریکای...