جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

ذرت بوداده ویژگی‌هایی دارد که آن را به میان‌وعده‌ای ایده‌آل برای سینما تبدیل می‌کند. صدای ترد شدن ذرت بوداده به نوعی با صدای فیلم هماهنگ می‌شود و همچنین بو و مزه آن می‌تواند تجربه تماشای فیلم را لذت‌بخش‌تر کند.

وب‌گاه فرارو

برای بسیاری از مردم، بازدید از ساحل خاطرات شاد دوران کودکی را زنده می‌کند برای همین احتمالا اغلب ما برای یادآوری این حس زیبا چند سنگ ریزه با خود می‌بریم تا هر چند وقت یکبار با نگاه کردن به آن تجدید خاطره‌ای بکنیم.

وب‌گاه فرارو

بهترین وعده‌های غذایی برای افراد دیابتی، وعده‌هایی هستند که به کنترل قند خون، حفظ سطح انرژی و احساس سیری در طول روز کمک می‌کنند. این وعده‌ها باید حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده، فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم باشند.

وب‌گاه فرارو

با سیب‌زمینی، تخم‌مرغ و پیاز می‌توان غذا‌های متنوع و خوشمزه‌ای درست کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها زائران زیادی برای حج تمتع راهی سرزمین وحی شده‌اند و زمان طولانی دوره برگزاری حج تمتع و بالابودن میانگین سنی ممکن است زائران را دچار استرس یا اضطراب کند.

وب‌گاه فرارو

انسان تنها موجودی نیست که می‌تواند بشمارد؛ شامپانزه ها، قورباغه‌ها و مورچه‌ها نیز چنین توانایی دارند. بااین‌حال یک پژوهش جدید نشان داده است که کلاغ‌ها می‌توانند با صدای بلند بشمارند و فرایند یادگیری آن‌ها نیز نقریباً مشابه خردسالان نوع بشر است.

وب‌گاه فرارو

سیر از مواد غذایی پرطرفدار در ترکیبات مواد غذایی ایرانی‌ها است و ترکیبات مفیدی برای سلامتی دارد؛ سیر حاوی ترکیباتی با خواص دارویی قوی، بسیار مغذی با کالری بسیار کم است و می‌تواند به محافظت در برابر بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی کمک کند.

وب‌گاه فرارو

اکثر مواقع حداقل مدت‌زمان لازم برای تجزیه سم رعایت نمی‌شود. همچنین محیط گرم و مرطوب گلخانه شرایط مناسبی برای رشد آفت‌ها و حشرات فراهم می‌کند، از طرفی توت فرنگی میوه حساسی است که خیلی سریع توسط آفت‌ها آسیب می‌بیند برای همین کشاورزان مجبورند برای کاهش آسیب به بافت میوه از آفت‌کش‌ها و حشره‌کش‌ها استفاده کنند.

وب‌گاه فرارو

کشور‌های شمال آفریقا و خاورمیانه کل فهرست خشک‌ترین کشور‌های جهان را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

خیلی از والدین از آنجا که تحمل گریه‌ها و اذیت‌های نوزاد خود را ندارند، تحت تأثیر تبلیغات موجود، هر دارویی را امتحان می‌کنند تا از شدت درد نوزاد خود کم کنند. غافل از اینکه این داروها نه‌تنها درد ناشی از کولیک نوازد را کاهش نمی‌دهد، بلکه گاه عوارض جبران‌ناپذیری دارند.

وب‌گاه فرارو

در حالی که هنوز طرح مطالعاتی انجام شده برای قلیان اکسیژن هنوز در دسترس مردم قرار نگرفته است، معاون بهداشت وزارت بهداشت امروز صراحتا از این دخانیات دفاع کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هر رژیم غذایی یا روتین تناسب اندام جدیدی که در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند، باید بدانیم که آیا این روش جدید علمی است یا تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 6 خرداد ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس نتایج یک مطالعه، چیپس و بیسکویت مغز شما را پیر می‌کنند و خطر سکته قلبی و مغزی یا زوال عقل را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اختلال کبد چرب یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک است که در صورت عدم درمان می‌تواند به عوارض بدی منتج شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نازنین دبیرزاده کارشناس تغذیه می‌گوید: کودکان زیر 12 سال اصلا نباید از قهوه استفاده کنند، چراکه ممکن است روی کیفیت خواب آن‌ها تاثیر منفی بگذارد.