جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در کنار عاداتی چون ورزش، پرهیز از استعمال دخانیات، فعال نگه‌داشتن مغز و رژیم غذایی سالم، مصرف برخی مکمل‌های خاص در رژیم غذایی نیز ممکن است در افزایش طول عمر مفید باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از سرطان‌ها از جمله سرطان روده بزرگ، در ابتدا قابل تشخیص نیستند اما با داشتن اطلاعات کافی و آگاهی در مورد این سرطان می‌توان از وقوع آن جلوگیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخشی زیادی از حافظه به عوامل ژنتیک مربوط است اما می‌توان حافظه را را با رژیم غذایی مناسب و برخی تمرینات از جمله مدیتیشن تقویت کرد.

وب‌گاه فرارو

بیماری پوستی می‌تواند در دوران بلوغ نیز ادامه یابد، اما راه‌هایی برای مدیریت ظاهر شدن مجدد آن وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

آب، مایه حیات است و یک ماده حیاتی و ضروری برای زنده ماندن موجودات، به‌ویژه انسان به‌شمار می‌آید. اگر آب به‌اندازه و در زمان‌های مشخص که بدن به آن نیاز دارد، استفاده شود، دچار کم‌آبی نمی‌شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آب یکی از ضروریات حیات انسان است و اگر به اندازه و در زمان‌های مشخص که بدن به آن نیاز دارد، مصرف شود، بدن به کم‌آبی دچار نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواد غذایی سرشار از لیزین | این آمینو اسید از تکثیر ویروس تبخال جلوگیری می‌کند. حبوبات، ماهی، بوقلمون، مرغ و سبزیجات حاوی لیزین هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان غذا و داروی ایالات متحده داروی جدیدی را برای درمان بیماران مبتلا به نوع پیشرفته سرطان کشنده ریه تایید کرد.

وب‌گاه فرارو

یکی از علل کمتر شناخته‌شده که می‌تواند به درد ساق پا منجر شود، کمبود برخی ویتامین‌های خاص است. شناسایی و درمان به‌موقع این کمبود‌ها می‌تواند به بهبود قابل توجهی در علائم و حتی رفع کامل آن‌ها منجر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلیه افرادی که به تبخال دچار می‌شوند، علایم مشترکی را از خود بروز نمی‌دهند. تعداد زخم‌ها، میزان شدت آن‌ها، میزان مسری بودن و مدت زمانی که روی بدن باقی می‌مانند، همگی این موارد به قدرت دستگاه ایمنی افراد بستگی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میان‌وعده‌ها غذاهای مختصری هستند که بین دو وعده غذای اصلی به کودک داده می‌شوند. از آنجا که معده کودک کوچک ولی نیاز او به انرژی زیاد است، باید حداقل در روز دو میان‌وعده مصرف کنند. این وعده غذایی اگرچه مهم است، اما هرگز نمی‌تواند جایگزین غذای اصلی شود. بنابراین در انتخاب نوع آن‌ها باید دقت کرد. میان‌وعده‌ها غذاهای مختصری هستند که بین دو وعده غذای اصلی به کودک داده می‌شوند. از آنجا که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اول صبح، یکی از بهترین زمان‌ها برای هیدراته کردن بدن است. اضافه کردن یک نصف لیمو به یک لیوان آب می‌تواند مواد مغذی گیاهی، آنتی‌اکسیدان، ویتامین C و پتاسیم را افزایش دهد. اول صبح، یکی از بهترین زمان‌ها برای هیدراته کردن بدن است. اضافه کردن یک نصف لیمو به یک لیوان آب می‌تواند مواد مغذی گیاهی، آنتی‌اکسیدان، ویتامین C و پتاسیم را افزایش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، آب یکی از ضروریات حیات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داده‌ها نشان می‌دهد افرادی که در معرض خطر ژنتیکی قرار دارند می‌توانند با یک سبک زندگی سالم، طول عمر خود را تا 5.5 سال افزایش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نظر می‌رسد سابقه زندگی مشترک و ازدواج، یک فاکتور مهم در افزایش طول عمر (بقا) در مردان مبتلا به نارسایی قلبی است. این در حالی است که چنین موضوعی در میان زنان کمتر صادق است.

وب‌گاه عصر ایران

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که رژیم کتوژنیک (رژیم غذایی پر چرب و با قند اندک) می‌تواند در کاهش استرس و بهبود وضعیت ذهنی موءثر باشد.

خبرگزاری اکو نیوز