جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

جعفری حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی است که به نام فلاوانوئیدها شناخته می‌شوند. این ترکیبات با مولکول‌های حاوی اکسیژن ترکیب شده و به جلوگیری از آسیب رسیدن به سلول‌ها کمک می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم غذایی بر اضافه وزن، فشارخون بالا، کلسترول بالا یا دیابت نوع 2 که عوامل خطر بیماری قلبی وعروقی هستند تأثیر می گذارد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس نتایج یک مطالعه، چیپس و بیسکویت مغز شما را پیر می‌کنند و خطر سکته قلبی و مغزی یا زوال عقل را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

نرخ هشداردهنده چاقی در آمریکا نشان می‌دهد اغلب مردم در این کشور، اعتیاد مرگباری به مصرف غذاهای فوری و فرآوری شده - سرشار از قند و کربوهیدرات - دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جهان هر 3 ثانیه یک نفر و در ایران هم هر 7 دقیقه یک نفر به دمانس (زوال عقل) مبتلا می‌شود. یک میلیون و 500 هزار مبتلا به دمانس هم در کشور وجود دارد که 65 درصد آنها مبتلا به آلزایمر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیق جدید نشان می‌دهد که رژیم‌های گیاه‌خواری و وگان به بهبود عوامل خطرساز متابولیک قلبی، مانند افزایش چربی‌ها، قند خون، وزن بدن، شاخص توده بدنی و التهاب کمک می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جعفری حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی است که به نام فلاوانوئیدها شناخته می‌شوند. این ترکیبات با مولکول‌های حاوی اکسیژن ترکیب شده و به جلوگیری از آسیب رسیدن به سلول‌ها کمک می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تازه‌ترین تحقیقات، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری‌های قلبی_عروقی، اولین عامل مرگ در جهان به حساب می‌آید و تغذیه در کاهش ابتلا به این بیماری‌ها نقش بسزایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویتامین D پایین ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوجه سبز در پیش گیری و درمان بیماری هایی مثل آسم، برونشیت، بیماری های قلبی، سکته قلبی، دردهای قلبی و تپش های قلبی به دلایل مختلف موثر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چون مقدار زیادی اسید در گوجه سبز وجود دارد، اگر بیش از حد مصرف شود، میزان اسید معده می تواند به طور منفی تغییر کند و ناتعادلی دراسید معده رخ دهد که منجربه نفخ و مشکلات دیگر گوارشی از قبیل سوزش معده و ریفلاکس آن خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همه ما ممکن است به دلیل نادیده گرفتن سلامت کبد خود در یک مقطع زمانی مقصر باشیم و به روش‌های مختلفی به طور ناخواسته سلامت این اندام حیاتی را به خطر اندازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جعفری حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی است که به نام فلاوانوئیدها شناخته می‌شوند. این ترکیبات با مولکول‌های حاوی اکسیژن ترکیب شده و به جلوگیری از آسیب رسیدن به سلول‌ها کمک می‌کنند. جعفری حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی است که به نام فلاوانوئیدها شناخته می‌شوند. این ترکیبات با مولکول‌های حاوی اکسیژن ترکیب شده و به جلوگیری از آسیب رسیدن به سلول‌ها کمک می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ پرتقال،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که استفاده از مکمل‌های روغن ماهی برای اولین بار و در افراد سالم می‌تواند خطر بروز عوارض قلبی و عروقی را افزایش دهد. بر اساس این نتایج به نظر می‌رسد که مصرف مکمل‌های روغن ماهی برای افراد سالم چندان بی خطر نباشد و خطرها و عوارض آن بیشتر از فوایدش باشد. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که استفاده از مکمل‌های روغن ماهی برای اولین بار و در افراد سالم می‌تواند خطر بروز...