جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نازنین دبیرزاده کارشناس تغذیه می‌گوید: کودکان زیر 12 سال اصلا نباید از قهوه استفاده کنند، چراکه ممکن است روی کیفیت خواب آن‌ها تاثیر منفی بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

رابطه آماری قوی بین رژیم‌های گیاه‌خواری و وگان و مدیریت بهتر چندین عامل خطر، ازجمله فشار خون، سطح قند خون و شاخص توده بدنی (BMI) وجود دارد. نکته قابل توجه این است که رژیم‌های غذایی گیاهی با کاهش خطر ابتلا به بیماری ایسکمیک قلبی و همچنین سرطان‌های دستگاه گوارش و پروستات مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات جدید نشان می‌دهد غذاهای فوق فرآوری شده خطر سکته مغزی و مشکلات حافظه یا تفکر مرتبط با زوال عقل را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات جدید نشان می‌دهد غذاهای فوق فرآوری شده خطر سکته مغزی و مشکلات حافظه یا تفکر مرتبط با زوال عقل را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

علت گرد و کوچک بودن و به طور کلی شکل و اندازه پنجره هواپیما، اختلاف فشار میان داخل و بیرون کابین است. اگر پنجره بزرگ‌تر باشد، میزان فشار واردشده افزایش یافته و احتمال خطر بالاتر می‌رود.

وب‌گاه فرارو

کتلت بدون گوشت یکی از انواع کتلت‌های گیاهی و خوشمزه است که با سبزیجاتی مانند سیب زمینی، هویج، پیاز و ادویه‌جات تهیه می‌شود و بسیار مقوی است.

وب‌گاه فرارو

دسر کابلر توت فرنگی یکی از دسرهای خوشمزه و بسیار شیک اروپایی است که از ترکیب آرد، کره، بکینگ‌پودر، شیر و توت فرنگی تهیه می‌شود و با بستنی وانیلی سرو می‌شود.

وب‌گاه فرارو

این پژوهش نیز یکی از پژوهش‌های فراوانی است که نشان می‌دهند رژیم غذایی مدیترانه‌ای ممکن است چه فوایدی برای مغز و بدن ما داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

استفراغ شدید بارداری می‌تواند یک بیماری debilitating باشد، اما با درمان مناسب، اکثر زنان می‌توانند علائم خود را کنترل کرده و بارداری سالمی داشته باشند. اگر علائم HG دارید، مهم است که در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید.

وب‌گاه فرارو

روغن زرد گاوی برای بیماری‌های کبد و طحال مفید است. زیرا باعث پاکسازی کبد و طحال و رفع انسداد‌ها در مجاری این اعضاء می‌شود. روغن حیوانی برای مشکلاتی همچون کبد چرب، غلبه سودا در بدن، غلظت خون، انسداد عروق و کم خونی مفید است.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی بعد از آندوسکوپی معده مجموعه‌ای از باید‌ها و نباید‌های تغذیه هستند که رعایت آن‌ها تاثیر بسزایی در حال مراجعه کننده دارد.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه فرارو

محققان دریافتند که رژیم‌های گیاهی خطر ابتلا به اکثر بیماری‌ها را کاهش می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

نازنین دبیرزاده، کارشناس تغذیه می‌گوید: «کودکان زیر 12 سال اصلاً نباید از قهوه استفاده کنند، چراکه ممکن است روی کیفیت خواب آن‌ها تأثیر منفی بگذارد.»

وب‌گاه فرارو

گوجه سبز غنی از ویتامین ب است و در مناطق مختلف آب‌وهوایی رشد می‌کند. این میوه سبز می‌تواند تازه و به‌صورت خشک مصرف شود. ویتامین آ و ویتامین ث، منبع فیبر، مس و پتاسیم، آهن دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی بعد از آندوسکوپی معده مجموعه ای از باید ها و نباید های تغذیه هستند که رعایت آنها تاثیر بسزایی در حال مراجعه کننده دارد.