شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

قند بخشی از رژیم غذایی است، اما مصرف بیش از حد آن می‌تواند پیامدهای منفی برای سلامت ما داشته باشد؛ به ویژه اینکه زیاده‌روی در مصرف بیش از حد قند می‌تواند تعادل هورمونی را در زنان مختل کند و منجر به طیفی گسترده‌ای از مشکلات شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

از میان انبوهی از عوامل خطر احتمالی برای زوال عقل، سه مورد در یک تحلیل جدید بسیار برجسته شدند: دیابت، آلودگی هوا و الکل.

وب‌گاه فرارو

سالاد زیتون یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب زیتون با پیاز قرمز و فلفل دلمه‌ای تهیه می‌شود و همراه با یک سس مخصوص طعم بسیار دلچسبی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر دچار ریزش ابرو هستید، می‌توانید با چند روش خانگی جلوی این ریزش را بگیرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابروها نه‌تنها چهره را زیبا نشان می‌دهند، بلکه از ورود قطرات آب به چشم و همچنین ورود نور مستقیم به خورشید جلوگیری می‌کنند. اگر دچار ریزش ابرو هستید، می‌توانید با چند روش خانگی جلوی این ریزش را بگیرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات نشان می دهد که چند مداخله در سبک زندگی وجود دارد که می‌تواند به طور موثر طول عمر و سلامت ما را افزایش دهد. یکی از اینها ورزش است، اما چه نوع و در چه ترکیبی و چرا کمک می کند تا سال ها به زندگی ما اضافه شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت علمی دانشکده علوم تغذیه با اشاره به کافئین موجود در چای، تاکید کرد: افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و سنگ‌های کلیوی وخانم‌های باردار از مصرف چای پررنگ باید اجتناب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت یکشنبه 19 فروردین را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت پبرای متولدین فروردین

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس بررسی سال 2022 منتشرشده در نشریه بیولوژی، گوجه فرنگی فقط برای فشار خون شما عالی نیست. لیکوپن و بتاکاروتن موجود در گوجه فرنگی می‌تواند با جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از استرس اکسیداتیو به بدن شما در مبارزه با سرطان کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف روزانه گوجه‌فرنگی تاثیر غیرمنتظره‌ای بر فشار خون دارد.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که نیازها و محدودیت‌های غذایی با افزایش سن پیچیده‌تر می‌شوند، با چند ترفند ساده رژیم غذایی می‌توانید راه‌های ساده و خوشمزه‌ای برای اصلاح رژیم غذایی خود پیدا کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج برخی مطالعات نشان می‌دهد خوردن کیوی می‌تواند به مبتلایان آسم کمک کند و ممکن است باعث کاهش خس خس سینه در کودکان شود.

وب‌گاه گسترش

همه کودکان در دوره ای از زندگیشان به دلایل مختلفی به یبوست دچار می‌شوند که معمولا این مشکل به راحتی با ترفندهای خانگی قابل درمان است.

وب‌گاه فرارو

کیوی سرشار از ویتامین‌های E و C است که هر دو می‌توانند در تقویت سیستم ایمنی و مقابله با استرس و پیری زودرس مفید باشند.

وب‌گاه فرارو

اگر روزانه بیش از 100 تار مو از دست می‌دهید، احتمالاً دچار ریزش مو هستید. در کنار عوامل مختلف کمبود‌های تغذیه‌ای از مؤثرترین عواملی هستند که باعث ریزش مو می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

پاکسازی زمین برای ساخت‌وساز و توسعه شهری ساختار طبیعی خاک را مختل می‌کند و آن را بیشتر در معرض فرسایش قرار می‌دهد.