شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

دانشمندان متوجه شده‌اند که یک رژیم غذایی ژاپنی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی سلامت مغز خانم‌ها داشته باشد. این رژیم جلوی زوال عقل و بسیاری از بیماری های مغزی را می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغذیه نامناسب می‌تواند آسیب‌هایی را به پوست وارد و عارضه‌هایی را ایجاد کند و در بسیاری از مواقع نیز ممکن است برای فرد نگران‌کننده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آهن یک ماده معدنی ضروری است که بدن شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. بنابراین، بسیار مهم است که مقدار کافی از این ماده معدنی را در رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تغذیه نامناسب می‌تواند آسیب‌هایی را به پوست وارد و عارضه‌هایی را ایجاد کند و در بسیاری از مواقع نیز ممکن است برای فرد نگران‌کننده باشد؛ این درحالیست که با تغییر عادات غذایی این عارضه‌های پوستی نیز کاهش می‌یابند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: برای بیمارانی که با اصلاح سبک زندگی قادر به کاهش وزن نیستند، درمان دارویی پیشنهاد می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آهن یک ماده معدنی ضروری است که بدن شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. بنابراین، بسیار مهم است که مقدار کافی از این ماده معدنی را در رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف زیاد مواد قندی مثل انواع کیک و شیرینی می‌تواند با افزایش سطح قند خون در بدن با علائمی نظیر خستگی و بی‌حالی همراه بوده و استرس را نیز افزایش دهد.

وب‌گاه فرارو

شوره سر، شایع‌ترین عارضه پوست سر بوده که 50 درصد از افراد را در مقطعی از زندگی خود تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختلال کم کاری تیروئید، اصولا در اثر کمبود ید و سلنیوم به وجود می‌آید. به نظر می‌رسد مصرف مواد غذایی و مغزیجاتی که حاوی این گونه مواد مغذی هستند، کمک‌کننده باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چندین دلیل علمی وجود دارد که نشان می‌دهد بعد از ورزش ممکن است متوجه افزایش وزن خفیف شوید. دلایل احتمالی شامل افزایش وزن عضلانی، احتباس آب، التهاب پس از تمرین، مصرف مکمل یا حتی غذای هضم نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پارکینسون معمولاً در سنین بالای 55 تا 60 سال بروز می‌کند اما ممکن است در سن پایین‌تر از 50 سالگی نیز مشاهده شود. پارکینسون معمولاً در سنین بالای 55 تا 60 سال بروز می‌کند اما ممکن است در سن پایین‌تر از 50 سالگی نیز مشاهده شود. به گزارش عرشه آنلاین، فلوشیپ پارکینسون و اختلالات حرکتی، انجام فعالیت بدنی و ورزش منظم را در پیشگیری از ابتلا به بیماری پارکینسون موثر دانست.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص تغذیه روس می‌گوید، افراد مبتلا به دیابت و قند خون بالا هرگز این میوه را که در ادامه معرفی می‌کنیم، مصرف نکنند.

وب‌گاه فرارو

درک سیگنال‌های گرسنگی و تشنگی برای حفظ سلامت کلی و جلوگیری از پرخوری ضروری است. تشنگی اغلب می‌تواند به اشتباه به‌عنوان گرسنگی تعبیر شده و منجر به مصرف کالری غیرضروری شود. با هیدراته نگه‌داشتن بدن و تمرین غذا خوردنِ آگاهانه می‌توانید بین این سیگنال‌ها تمایز قائل شوید و رویکرد مناسبی در خصوص نیاز‌های بدن خود داشته باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

متخصصان تغذیه معتقدند مصرف نمک خام به دلیل داشتن سدیم بالا می تواند اثرات نامطلوبی بر سلامتی داشته باشد و مصرف بیش از حد نمک می‌تواند منجر به کم آبی بدن، فشارخون بالا و افزایش خطر بروز بیماری های قلبی و عروقی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال‌هاست متخصصان تغذیه به طور ویژه توصیه به اجتناب از مصرف نمک و شکر که به قاتلان سفید نیز مشهور هستند، کرده‌اند، اما نتایج تحقیق و پژوهش‌ها نشان داده که افزون بر این قاتلان سفید دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند سلامت جسمانی ما را به طور جدی به خطر بیاندازند. به گزارش عرشه آنلاین؛ برنج گرفته تا شکر، رژیم غذایی روزانه به خصوص ما ایرانی‌ها حول محور بسیاری از مواد خوراکی سفید نظیر شکر،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغذیه نامناسب می‌تواند آسیب‌هایی را به پوست وارد و عارضه‌هایی را ایجاد کند و در بسیاری از مواقع نیز ممکن است برای فرد نگران‌کننده باشد؛ این درحالیست که با تغییر عادات غذایی این عارضه‌های پوستی نیز کاهش می‌یابند.