شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

رژیم‌های غذایی کم چرب می‌توانند به افزایش تری گلیسرید و کاهش HDL منجر شوند، که هر دو عامل خطر برای بیماری‌های قلبی هستند. به جای کاهش کلی چربی، تمرکز بر مصرف چربی‌های غیر اشباع و کاهش چربی‌های اشباع می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند.

وب‌گاه فرارو

یکی از شایع‌ترین علت وجود خلط به‌خصوص در ناحیه حنجره و گلو، عفونت‌ها و مخاط‌هایی است که از حفره‌های سینوسی به سمت حلق جریان پیدا می‌کند. این نوع عفونت‌ها را نزله می‌نامند که معمولاً در ساعات ابتدایی صبح بیشتر است و هرچه به میانه روز پیش می‌رویم، از میزان آن کاسته می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در صورتی که مبتلا به فشار خون بالا هستید، مهم است که اغلب فشار خون خود را چک کنید زیرا فشار خون بالا همیشه علائمی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهبود متابولیسم با تنظیم وزن و حمایت از عملکردهای بدن، نقش مهمی در سلامت کلی ایفا می کند. اولویت بندی متابولیسم، مدیریت بهتر وزن و سرزندگی کلی را تضمین می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از عوامل تأثیرگذار بر کاهش فشار خون، کاهش مدت زمان نشستن است که سالمندان باید این نکته را بیشتر مد نظر قرار دهند.

وب‌گاه فرارو

برای رهایی از افزایش وزن که این روز‌ها به معضلی برای سلامت در همه جوامع و به طور ویژه کشور ما تبدیل شده بهبود متابولیسم یا بهینه شدن سوخت و ساز بدن یک راهکار کلیدی و اصلی است. اما بالا بردن سوخت و ساز تنها از راه خوردن قرص یا نوشیدن یک مارک خاص از چای سبز عملی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چاقی عمومی و شکمی در قرن 21 رو به رشد است و یکی از بزرگترین چالش‌های سلامت در جهان به حساب می‌آید. در میان عوامل خطر آفرین برای بیماری‌های غیرواگیر، رژیم غذایی ناسالم و عدم فعالیت فیزیکی، دو عامل اصلی در ایجاد اضافه وزن و چاقی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر در طول روز زیاد احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید، می‌توانید با مصرف برخی غذاها انرژی ازدست‌رفته خود را بازگردانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مکمل‌های ویتامین D در کاهش احتمال ابتلا به دیابت در افراد مبتلا به پیش‌دیابت نقش دارند. بر اساس این مطالعات، افراد مبتلا به پیش‌دیابت می‌توانند با مصرف مکمل ویتامین D خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 15 درصد کاهش دهند.

وب‌گاه فرارو

حمام بخار نه‌تن‌ها موجب آرامش جسم و روح می‌شود، بلکه برخی از بیماری‌ها را هم درمان می‌کند.

وب‌گاه فرارو

زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می‌کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می‌کنید باید مراقب باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با مصرف برخی غذاها می‌توانید انرژی ازدست‌رفته خود را بازگردانید.

وب‌گاه فرارو

باید گفت مصرف ویتامین برای چاقی صورت و تنظیم متابولیسم بسیار ضروری است و با مصرف برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانید اندام متناسب و صورتی چاق و پر داشته باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمانی که صحبت از فواید برگ انگور به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد خاصیت جلوگیری از کم خونی است. زیرا همانطور که اشاره شد این محصول طبیعی سرشار از آهن است...

وب‌گاه خبر آنلاین

زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می‌کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می‌کنید باید مراقب باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 20 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت امروز برای متولدین...