شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

هوا در فصل بهار به تدریج گرم شده و با گرم شدن هوا باعث تضعیف قدرت هاضمه می‌شود و به همین دلیل بهتر است از غذاهای مناسب در این فصل استفاده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درخشش و جوانی پوست را می‌توان با محافظت از پوست در برابر نور خورشید، داشتن یک رژیم غذایی مغذی یا استفاده از محصولات مراقبتی مانند ضدآفتاب تأمین کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر سابقه ابتلا به میگرن دارید شاید بدانید که چگونه سردردهای میگرنی شما شروع می‌شود، اما ندانید چرا به این عارضه مبتلا می‌شوید و چه چیزی باعث می‌شود شما بیشتر از سایر افراد دچار این سردردها شوید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

موها نیز مانند سایر اعضای بدن به مواد مغذی نیاز دارند و مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی مناسب می‌تواند رشد مو را تقویت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان قند موجود در همه میوه‌ها یکسان نیست و برخی از آنها به طور قابل‌توجهی محتوای قند بیشتری نسبت به بقیه دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد چرب یا استئاتوز کبدی (hepatic steatosis) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در جهان امروز ناشی از تجمع بیش از حد چربی در کبد است؛ اگر این تجمع چربی ادامه پیدا کند، می‌تواند التهاب کبدی ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آب انبه یک آب میوه تازه تابستانی است که به عنوان داروی خانگی برای گرمازدگی بسیار مفید است. در این مطلب بررسی خواهیم کرد که چرا آب انبه می‌تواند یک درمان موثر در برابر گرمازدگی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این میوه که سرشار از ترکیبات فعالی مانند فنل‌ها، اسیدهای آلی و پتاسیم است، به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خوردن چربی همیشه مضر نیست و برعکس برای دسته‌ای از افراد توصیه می‌شود چرا که گاهی کمبود میزان این ماده غذایی در بدن شما اختلالات جدی ایجاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر سن شما بالای 50 سال است، به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که اکنون تأثیر غذا بر روی شما کمی متفاوت از دوران جوانی است.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از مواد غذایی حاوی ترکیبات یا آنتی اکسیدان‌های خاصی هستند که نشان داده شده است از عملکرد کبد حمایت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

بدن شما برای کار کردن و فعالیت جسمی و ذهنی نیاز به سوخت دارد. کمبود چربی در بدن باعث کمبود کالری می‌شود. چربی در هر گرم، 9 واحد کالری دارد که مهمتر از کربن و پروتئین است که در هر گرم خود، 4 کالری دارند. کم بودن چربی در بدن می‌تواند باعث محدود کردن کلی کالری شود. در نتیجه احساس خستگی بیش از حد می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این مطلب بررسی خواهیم کرد که چرا آب انبه می‌تواند یک درمان موثر در برابر گرمازدگی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

برای حفظ سلامت کلیه‌ها، داشتن یک رژیم غذایی سالم و متنوع، با چربی پایین، شکر کم و نمک اندک ضروری است. علاوه بر این، مصرف روزانه میوه‌ها و سبزیجات تازه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به ورزش کردن ندارید، شاید مقوله کاهش وزن برای شما کمی دلهره‌آور به نظر برسد. هرچند فعالیت بدنی فواید مثبت زیادی برای سلامتی دارد، اما باید بدانید ورزش تنها راه کاهش وزن نیست!