شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، چالش حذف قند تبدیل به یکی از موضوعات قابل بحث میان کاربران شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، چالش حذف قند تبدیل به یکی از موضوعات قابل بحث میان کاربران شده است. برخی کاربران که قند مصنوعی را حذف کرده اند، از مزایای حذف این ماده غذایی می گویند و دیگران را تشویق به انجام این چالش می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ مراسم تجلیل از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان و ایران و جهان شامگاه یکشنبه در هتل باباطاهر همدان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، حمیدرضا یاری سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام...

وب‌گاه خبر آنلاین

ترکیب میوه‌ها و سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان، غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و مواد غذایی غنی از پروبیوتیک می‌تواند به داشتن پوست سالم و کاهش التهاب پوستی کمک کند.

وب‌گاه فرارو

متخصص بیماری‌های گوارش و کبد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شایع‌ترین علت درد‌های معده را، دلایل عصبی و تنش‌های روحی دانست که می‌تواند باعث افزایش اسید معده و ایجاد التهاب و درد در این عضو شود.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد رژیم غذایی به سبک روزه‌داری یا به اصطلاح فستینگ (Fasting) منجر به تغییرات پویا در مغز انسان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مطالعه جدید نشان می دهد که کاهش مصرف سدیم (نمک) برای درمان بیماری قلبی بسیار مهم است، اما اکثر بیماران قلبی قادر به محدود کردن مصرف نمک خود نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاهش تراکم استخوان‌ها به این معنی است که فرد در معرض خطر پوکی استخوان به عنوان یک بیماری خاموش قرار دارد. پوکی استخوان در ظاهر علامتی ندارد و زمان بروز شکستگی، تازه علائم آن مشاهده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: در بیمارانی که با اصلاح جامع سبک زندگی قادر به کاهش وزن خود تا میزان هدف که عموما کاهش حداقل 5 درصد از وزن کل بدن بعد از سه الی شش ماه است، نباشند، درمان دارویی پیشنهاد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه سه شنبه 21 فروردین 1403 تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک متخصص تغذیه روس می‌گوید، افراد مبتلا به دیابت و قند خون بالا هرگز این میوه را که در ادامه معرفی می‌کنیم، مصرف نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت سه شنبه 21 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر....

وب‌گاه خبر آنلاین

بهبود متابولیسم با تنظیم وزن و حمایت از عملکردهای بدن، نقش مهمی در سلامت کلی ایفا می کند. اولویت بندی متابولیسم، مدیریت بهتر وزن و سرزندگی کلی را تضمین می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصور می‌کنید چند درصد افراد سر قول‌های اول سالی که می‌دهند باقی می‌مانند؟ شاید جالب باشد بدانید خیلی از تصمیم‌ها بعد از مدتی فراموش می‌شوند و انگار نه انگار که قرار بود امسال سال متفاوتی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

متخصص داروسازی بالینی، با توضیح اینکه منظور از درمان دارویی چاقی، داروهایی هستند که تاییدیه سازمان غذا و دارو برای کاهش وزن را دارند، از جمله این داروها، آگونیست های گیرنده GLP-1 که گروهی از داروی شیمیایی هستند، نام برد.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم‌های غذایی کم چرب می‌توانند به افزایش تری گلیسرید و کاهش HDL منجر شوند، که هر دو عامل خطر برای بیماری‌های قلبی هستند. به جای کاهش کلی چربی، تمرکز بر مصرف چربی‌های غیر اشباع و کاهش چربی‌های اشباع می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند.