شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از افراد زمانی که تصمیم به کاهش وزن می گیرند، تمام دغدغه شان ترازویی می شود که خود را دائماً با آن وزن می کنند.

وب‌گاه فرارو

توصیه به یک رژیم غذایی متعادل معقول‌ترین راه برای غذا خوردن سالم است، اما برخی از غذا‌ها تاثیرات قابل توجهی در مغز دارند که می‌توان آن‌ها را غذا‌های مغز نامگذاری کرد. این غذا‌ها در سلامتی مغز به عنوان عضو مهمی از بدن که در کارکرد تمام اعضا نقش حیاتی دارد بسیار موثر هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

توانایی ذهن برای تمرکز، یک عملکرد فکری مهم است که در تمام موارد، از تکمیل یک کار تا یادگیری یک مهارت جدید، نقش ارزشمندی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

داشتن رژیم غذایی متعادل و مصرف مکمل‌های مناسب به تنظیم عملکرد کبد و سلامت آن کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مطالعات جدید نشان می‌دهد شروع رژیم کاهش وزن در تابستان موثر نیست و بهترین زمان برای شروع این کار اول سال است.

وب‌گاه فرارو

بوی بد عرق می‌تواند اذیت کننده باشد، اما اغلب نگران کننده نیست. بهترین راه برای برطرف کردن این مشکل، یافتن علت آن است. گاهی ممکن است تغییر بوی بدن ناشی از کمبود برخی ریزمغذی‌ها در بدن مانند ویتامین C و ویتامین B2 باشد که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مواد غذایی دیگری به جز سیر و پیاز نیز می‌توانند مقصر بروز بوی بد دهان باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دردهای زانو با مراقبت و استراحت به طور کامل برطرف می‌شوند اما بعضی دردها هم نیاز به پیگیری‌های جدی‌تر و حتی مراجعه به پزشک دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روغن آفتابگردان یکی از انواع روغن‌هایی است که برای پخت‌وپز و آماده کردن غذا استفاده می‌شود. چنانچه این روغن در دمای مناسب استفاده شود، مفید و سالم است. روغن آفتابگردان یکی از انواع روغن‌هایی است که برای پخت‌وپز و آماده کردن غذا استفاده می‌شود. چنانچه این روغن در دمای مناسب استفاده شود، مفید و سالم است. به گزارش عرشه آنلاین، این روغن حاوی سطوح بالایی از چربی‌های اشباع‌نشده است که در...

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر بدن تان به طور خاص برای چیپس فریاد می‌زند، کم آبی نیز می‌تواند مقصر باشد. مایعات بدن تان مواد معدنی و الکترولیت‌های حیاتی از جمله سدیم (که در نمک موجود است) را حمل می‌کنند و ممکن است به دلیل کم آبی بدن نامتعادل شوند. زمانی که این اتفاق رخ دهد احتمال هوس کردن خوردن مواد غذایی شور وجود خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

پاستا کربوهیدرات بسیار بالایی دارد. کربوهیدرات‌ها می‌توانند مفید باشند، اما اگر به مقدار زیادی مصرف شوند، می‌توانند مشکلات متعددی ایجاد کنند.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه در مجله کالج آمریکایی تغذیه نشان داد که خوردن ساقه ریواس باعث کاهش سطح کلسترول در مردان دارای کلسترول بالا می‌شود. به ویژه در کاهش LDL یا کلسترول بد مفید بود.

وب‌گاه عصر ایران

بوتنر معتقد است که رژیم غذایی بومی و مبتنی بر گیاه ساکنان مناطق آبی تنها حدود نیمی از راز طول عمرشان است. بقیه موارد مربوط به آسان‌ترین انتخاب‌های سالم با تبدیل آن‌ها به بخشی از زندگی روزمره است که مجبور نیستند به آن فکر کرده یا از قدرت اراده برای انجامشان استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اعلام مهندس امیرحسین حبیبیان، معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402، مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و بیماران قلبی و عروقی به عنوان پرمصرف‌ترین داروها در کشور شناخته شده‌اند. این اطلاعات بر اساس سامانه نسخه الکترونیک جمع‌آوری شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلزایمر متداول‌ترین بیماری است که در دسته بیماری‌های اختلال مغزی قرار می‌گیرد. این بیماری باعث از بین رفتن حیات سلول‌های عصبی، نابود شدن بافت‌ها و کوچک شدن آن‌ها می‌شود. آلزایمر در ابتدا معمولاً با تداخل جزئی در گفتار و حافظه همراه است، اما به مرور زمان می‌تواند موجب شود که فرد قادر به انجام دادن امور زندگی خود نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌تزریق آمپول ویتامین B12 از جمله روش‌های موثر برای رفع کمبود این ویتامین حیاتی در بدن است.