یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

رکورد شکنی زیاش و حکیمی در جهان عرب

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رکورد شکنی زیاش و حکیمی در جهان عرب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی مراکش در حالی از ساعت پیش به مصاف کرواسی رفته که این بازی در چهارچوب دیدار رده بندی جام جهانی برگزار می‌شود و دو ستاره لژیونر مراکش نیز هم‌چون مسابقات قبلی فیکس به میدان رفتند. حکیم زیاش و اشرف حکیمی با حضور در این بازی شمار حضورشان در بازی‌های جام جهانی را به عدد 10 رساندند و به این ترتیب حالا با رکورد محمد الدعایه برابری می‌کنند. پیش از...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی مراکش در حالی از ساعت پیش به مصاف کرواسی رفته که این بازی در چهارچوب دیدار رده بندی جام جهانی برگزار می‌شود و دو ستاره لژیونر مراکش نیز هم‌چون مسابقات قبلی فیکس به میدان رفتند.

حکیم زیاش و اشرف حکیمی با حضور در این بازی شمار حضورشان در بازی‌های جام جهانی را به عدد 10 رساندند و به این ترتیب حالا با رکورد محمد الدعایه برابری می‌کنند.

پیش از این محمد الدعایه که آخرین بار در جام جهانی 2006 به میدان رفت، این رکورد را در اختیار داشت، اما حالا دو ستاره مراکشی در کنار او خواهند ایستاد.

اشرف حکیمی و حکیم زیاش در این جام جهانی 7 بازی انجام دادند و در جام جهانی 2018 نیز 3 بار به میدان رفتند تا تنها در دو جام جهانی با رکورد اسطوره فوتبال عربستان برابری کنند.

نکته مهم این که با توجه به وضعیت سن و سال حکیم و زیاش انتظار می‌رود آن‌ها با حضور در جام جهانی 2026 گلر افسانه‌ای عربستان را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام /