یک‌شنبه 15 مهر 1403

رکورد شکنی 50 ساله گولسیانی برای پرسپولیسی ها

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
رکورد شکنی 50 ساله گولسیانی برای پرسپولیسی ها

گولسیانی با زدن گل برابر چادر ملو اردکان به صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی قرار گرفت. گولسیانی با زدن گل برابر چادر ملو اردکان به صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه تختی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده چادر ملو اردکان رفت توانست...

گولسیانی با زدن گل برابر چادر ملو اردکان به صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه تختی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده چادر ملو اردکان رفت توانست در دقایق پایانی با گل مدافع گرجی خود 3 امتیاز حساس را به دست آورد.

گئورگی گولسیانی که از زمان حضورش در قرمز های پایتخت نه تنها در فاز دفاع عملکرد خوبی داشته بلکه گل های مهمی را برای تیم پرسپولیس به ثبت رسانده است، از گلزنی در شهرآورد گرفته تا گل قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل قبل.

در بازی شب گذشته نیز توانست در دقاق پایانی برای تیم خود گلزنی بکند تا مجموع گل های خود را برای قرمز ها به عدد 17 برساند. حال او با این تعداد گل زده به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی لقب گرفته است.

اسامی بازیکنان خارجی پرسپولیس با بیشترین گل زده در این باشگاه:

گئورگی گولسیانی 17 گل (71 بازی): تاکنون

آلن ویتل 16 گل (34 بازی)

گادوین منشا 14 گل (63 بازی)

ابراهیم توره 13 گل (31 بازی)

ایمن زاید 12 گل (21 بازی)

اشپیتیم آرفی 9 گل (32 بازی)

نکته جالب این است که بیش از 50 سال این رکورد به دست آلن ویتل هافبک انگلیسی تیم پرسپولیس بود که از سال 1356 تا 1357 عضو قرمز های پایتخت بود و شب گذشته این رکورد به دست مدافع گرجی شکسته شد. حال گولسیانی این فرصت را دارد تا تعداد گل های خود را در این باشگاه افزایش دهد.

منبع: ایلنا --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید