شنبه 8 اردیبهشت 1403

رییسی: بازگشایی دانشگاه‌ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می‌شوند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رییسی: بازگشایی دانشگاه‌ها از مهرماه 1400 / اساتید واکسینه می‌شوند + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اعلام کرد: آرزوی ما این است که مانند سابق کلاس‌ها و آموزش‌ها حضوری شود، چون درواقع آموزش در این دوران آسیب جدی دیده است. وی عنوان کرد: شاید یکی از دغدغه دانش‌آموزان نیز همین باشد که با کیفیت کلاس‌های آموزشی غیرحضوری باید در امتحانات حضوری شرکت کنند. سخنگوی ستاد...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اعلام کرد: آرزوی ما این است که مانند سابق کلاس‌ها و آموزش‌ها حضوری شود، چون درواقع آموزش در این دوران آسیب جدی دیده است.

وی عنوان کرد: شاید یکی از دغدغه دانش‌آموزان نیز همین باشد که با کیفیت کلاس‌های آموزشی غیرحضوری باید در امتحانات حضوری شرکت کنند.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: این بحث را پیگیر هستیم که از اول مهرماه 1400 بتوانیم مدارس و دانشگاه‌ها را بازگشایی کنیم به همین منظور برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در مردادماه امسال معلمان و اساتید دانشگاهی را در برابر کرونا واکسینه کنیم.