سه‌شنبه 17 مهر 1403

رییس دادگستری زنجان: تحریم نیروی انتظامی، ناشی از اقتدار این نیرو است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس دادگستری زنجان: تحریم نیروی انتظامی، ناشی از اقتدار این نیرو است

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تحریم نیروی انتظامی از سوی دشمن، ناشی از صلابت، کارآمدی و اقتدار این نیرو و نهاد مردمی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در پی تحریم نیروی انتظامی توسط دولت متخاصم آمریکا ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه و کینه‌جویانه استکبار جهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی‌شک، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با این اقدام گستاخانه آمریکای غاصب، قدرتمندتر از گذشته در راستای انجام وظایف خود و تامین نظم و امنیت مردم در مرزها و جای‌جای میهن اسلامی تلاش کرده و به کوری چشم دشمنان، روزبه‌روز با صلابت‌تر و مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم با بهره‌گیری از اقدامات رسانه‌ای و عملیات روانی، سعی در بر هم زدن آرامش جامعه و تضعیف قوا و اراده مسؤولان دارند اما به حول و قوه الهی در این مسیر نیز همانند اقدامات شوم گذشته خود، ناکام خواهند ماند.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: جان بر کفان نظام و ولایت، همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه‌گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با دلاوری‌های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک، تحریم نیروی انتظامی که کارکنان آن از بطن و درون مردم بوده، شبانه‌روز برای عزت، سربلندی و امنیت و آرامش جامعه مجاهدت و تلاش کرده و عملکرد آن‌ها مورد رضایت ولی امر مسلمین است و همچنین تحریم فرمانده سخت‌کوش این نیرو که به جهت اطاعت از ولایت فقیه و تامین نظم و امنیت جامعه در دل مردم جای دارد، عمق بغض و کینه رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا نسبت به افراد و نهادهای انقلابی و مردمی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید، وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و هفت مقام ارشد این نیرو را تحریم کرد.

*س_برچسب‌ها_س*