سه‌شنبه 17 مهر 1403

رییس قوه قضاییه انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس قوه قضاییه انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت

تهرن - ایرنا - رییس قوه قضاییه در پیامی به محمدباقر قالیباف انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روز پنجشنبه قوه قضاییه، در متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به قالیباف آمده است: انتخاب جنابعالی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت است را تبریک عرض می نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: قوه قضائیه در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودها و تدابیر حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خویش را در جهت تعامل برادرانه با مجلس برخاسته از آراء مردم اعلام می کند و امیدوار است در پرتو این تعامل و همکاری و با شناخت درست شرایط و اولویت های کشور مجلس یازدهم بتواند با قانون‌گذاری صحیح و اعمال نظارت‌های قانونی و موثر و کارآمد نسبت به مرتفع نمودن مشکلات جامعه و مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و از بین بردن زمینه‌های فساد نقش موثرتری ایفا نماید. دوام توفیقات جنابعالی و اعضا محترم هیات رئیسه و عموم نمایندگان را در سایه هدایت و توفیق الهی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

منتخبان مجلس یازدهم، محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران را به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب کردند.

محمدباقر قالیباف در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با 230 رای به عنوان رییس مجلس یازدهم برای سال اول انتخاب شد، سید مصطفی میرسلیم 12 رای و فریدون عباسی از دیگر نامزدهای ریاست مجلس نیز 17 رای کسب کردند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*