جمعه 28 اردیبهشت 1403

زباله شهری

زباله شهری

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت: شهرداری به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا اقدام‌های بهداشتی لازم را در ناوگان حمل و نقل و فضاهای عمومی شهر انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس اداره محیط زیست شهرستان بهار گفت: مرجع قضایی مدیران 2 واحد صنعتی متخلف این شهرستان را به جمع‌آوری پسماند محکوم کرد.

خبرگزاری دانا

شهردار فریدونکنار گفت: جمع‌آوری و انتقال حدود 2 هزار تن زباله از محل دپوی زباله شهری به خارج از شهر و استان مازندران انجام شده و به دنبال انعقاد قرارداد برای انتقال 10 هزار تن زباله دیگر هستیم تا فضای مناسبی در میدان زباله ایجاد شود.

خبرگزاری مهر

الیگودرز - این روزها سر خط خبرها از الیگودرز پیرامون یک مرکز بازیافت است که گفته می‌شود قرار است زباله‌های استان‌های دیگر را برای دفن راهی این شهرستان کند، موضوعی که محیط زیست تایید نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استان ایلام از تاریخ 28 دی ماه تا چهارم بهمن هفته ای با رویدادهای متفاوت را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: افزون بر 282 هزار و 510 تن پسماند، زباله شهری و روستایی و 730 تن نیز زباله های عفونی و بیمارستانی سالانه در این استان تولید می شود.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون روزانه به طور متوسط 35 تن انواع زباله شهری در این شهرستان تولید می شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست بهار گفت: پسماندهای گچی واحدهای تولید چینی‌آلات بهداشتی به کارخانه‌های سیمان همدان منتقل شده و 80 درصد از آن بازیافت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تبریز - شهردار کوزه‌کنان گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط و تسریع در جمع آوری زباله شهری، مخازن جمع‌آوری زباله در سطح شهر ساماندهی و مخازن جدید نصب خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کارگران شهرداری مریوان 6 ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده و این موضوع باعث نگرانی و اعتراض آنها شده لذا با جمع نکردن زباله‌ها اعتراض خود را به عدم توجه مسوولان شهری به پرداخت مطالبات‌شان نشان دادند.

وب‌گاه تابناک

انتشار ویدیویی که در آن یک کودک کار برای تفریح دو فرد به سطل زباله انداخته می‌شود، به سرعت موجبات جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری را فراهم آورد و سلسله واکنش‌هایی به دنبال داشت که برخی شان هیچ سنخیتی با واقعیت ندارند! رویدادی قابل تامل که نشان می‌دهد، چقدر نگاه همه مان به امثال این ماجرا سرسری است...