شنبه 29 اردیبهشت 1403

زباله شهری

زباله شهری

خبرگزاری مهر

مدیر نظارت و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران توضیحاتی در مورد نحوه درست دور انداختن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - 200 نفر از شهروندان و دوستداران محیط‌زیست مهاباد با همکاری عوامل خدمات شهری، از صبح امروز جمعه با حضور در حاشیه سد مهاباد آن را از وجود زباله و پسماند پاک‌سازی کردند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مسوول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: 70 تن سیب‌زمینی غیرقابل مصرف که در یک انبار میدان میوه و تره‌بار انباشته و آماده توزیع در این شهرستان بود، کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت که از محل اعتبارات جبران خسارت سیل تاکنون هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان برای اجرای پروژه‌های زیرساخت شهری تخصیص یافت.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - جمعی از دوستداران محیط زیست و اعضای انجمن‌های ورزشی مهاباد در اقدامی نمادین به یاری پاکبانان شتافته و پارک ملت این شهر را از وجود زباله و پسماند پاکسازی کردند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مسوول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت:40 تن پیاز غیرقابل مصرف که در یک انبار انباشته و آماده توزیع در این شهرستان بود، کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دامنه کوه‌های مشرف به شهر مریوان میزبان اتفاقی است که ضجه کنان در حالی ناله حاشیه را تا قلب این شهر سر می‌دهد که در شرق آن این مویه نه تنها به گوش همسایگان زریوار نمی‌رسد بلکه آنان را مشتاق به ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز با ظاهری مدرن‌تر از قبل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته 86 مورد پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهرستان انجام و به واحدهای متخلف در حوزه هوا 2 مورد، در حوزه پسماند یک مورد و در حوزه پساب یک مورد اخطاریه زیست محیطی جهت رفع آلایندگی صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تبریز - شهردار کوزه کنان گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط و تسریع در جمع آوری زباله شهری، مخازن جمع‌آوری زباله در سطح شهر ساماندهی و مخازن جدید نصب شد.

خبرگزاری تسنیم

مشاغل سخت و زیان آوریک شغل می تواند زمان بازنشستگی و استراحت یک فرد را آسان ترکند، اما عده ای به دلیل عدم اطلاع از شرایط سخت و زیان آوربودن شغل خود با مشکلاتی روبرو می شوند.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس منابع طبیعی با اشاره به وضعیت اسف‌بار در خصوص وضعیت زیست ماهی‌های سفید هشدار داد که در صورت ادامه این وضعیت به زودی فقط در کتاب‌ها از این گونه جانوری یاد خواهد شد!

خبرگزاری دانا

این روزها خبرهایی مبنی بر انتقال نخاله های ساختمانی به حاشیه یکی از مناطق محروم بیجار توسط شهرداری در فضای مجازی منتشر شده که موجب نگرانی مردم این منطقه محروم شده است.

خبرگزاری دانا

الیاس کاردان گفت: ساماندهی زمین زباله بعد از 15 سال و احداث سوله تفکیک زباله یکی از خدمات حوزه خدمات شهری شهرداری در سال 98 بوده است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مسوول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: یک تن و 390 کیلوگرم خرمای غیرقابل مصرف که در یک انبار انباشته و آماده توزیع در این شهرستان بود کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - یک شرکت سرمایه گذار داخلی برای ساخت نیروگاه تولید برق از زباله شهری در مراغه با سرمایه‌گذاری 150 میلیون یورویی اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - اهالی روستای «سیدآباد» مهاباد همزمان با کرونا، مهمان ناخوانده دیگری به نام بوی زباله را تحمل می‌کنند و از این نگران هستند که این مهمان با خود بیماری کرونا را نیز به آنان تحمیل کند.