جمعه 28 اردیبهشت 1403

زباله شهری

زباله شهری

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

وب‌گاه الف

حسن روحانی، رئیس جمهوری در شعارهای انتخاباتی خود، وعده چرخیدن همزمان چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی و تولید و اشتغال کشور را داد؛ اما در طول هشت سال گذشته هر از گاهی اسم یک کارخانه به گوش می‌رسید که با چند دهه سابقه تعطیل شده‌است، شمار این کارخانه‌ها و کارگران به قدری زیاد است که برای بررسی آنها نیاز به جست‌وجویی گسترده‌است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی، رئیس جمهوری در شعارهای انتخاباتی خود، وعده چرخیدن همزمان چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی و تولید و اشتغال کشور را داد؛ اما در طول هشت سال گذشته هر از گاهی اسم یک کارخانه به گوش می‌رسید که با چند دهه سابقه تعطیل شده‌است، شمار این کارخانه‌ها و کارگران به قدری زیاد است که برای بررسی آنها نیاز به جست‌وجویی گسترده‌است. با این حال خبرنگار ما...

وب‌گاه مشرق نیوز

در دولت روحانی قیمت زمین 1000 درصد رشد کرد و قیمت خانه 8 برابر شد و متهم کاهش تولید نفت دستور افزایش به دولت بعد داد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: نحوه بهره‌برداری و دفن زباله در سایت مشترک میاندوآب و مهاباد نیازمند مدیریت علمی و بازنگری اصولی بوده و محیط زیست تذکرات لازم را داده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - این روزها انباشت زباله‌ها و دفن نامناسب آن به عنوان یک تهدید برای جنگل‌های بلوط شهرستان لردگان است و درختان بلوط شهرستان لردگان جند وفتی است در محاصره زباله قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وضعیت زمین به ویژه در کشورهای درحال توسعه از زمان شیوع ویروس کرونا هر چند از جهاتی بهبود پیدا کرد ولی در بخش‌هایی هم چون پسماند آلوده‌تر شد و در حالی روز جهانی زمین پاک را سپری کردیم که حال زمین ناخوش است.

خبرگزاری ایسنا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: رعایت پروتکل‌ها و موازین زیست محیطی اولویت دفع بهداشتی زباله و پسماند در استان کردستان قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی گفت: در مقایسه با سایر نهادها، دانشگاه‌ها یکی از بهترین عملکردها را در مسیر اسلامی شدن پس از انقلاب داشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - نیم روزی تیره و بارانی است، دو مرد مقابل بیمارستان مشغول جست و جو برای یک مشت ریال در میان انبان طلای کثیف هستند، غافل از این که ویروس تاج دار در کمین نقد جان آنها و خانواده شان نشسته است.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - انباشته شدن زباله در آبادان، همزمان با وضعیت قرمز کرونایی این شهر، سلامتی شهروندان را در معرض خطر مضاعف قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: با تکمیل شدن ظرفیت سایت زباله "سیدآباد" این شهر، سایت جدیدی که با شهرستان میاندوآب به صورت مشترک راه‌اندازی شده است از ابتدای آذرماه امسال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به گلایه و اعتراض شهروندان کرجی نسبت به جمع آوری سطل های کوچک مقابل درب منازل در برخی محلات این شهر گفت: شهرداری کرج باید قبل از اجرای طرح، نسبت به جانمایی و نصب سطل های مکانیزه در معابر و محله ها اقدام کند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شهرداریها و دهیاری‌های این استان باید اعتبارات عوارض آلایندگی را فقط در پروژه‌های زیست محیطی از جمله فضای سبز، کمربند سبز شهری، تصفیه خانه فاضلاب و دفع پسماند هزینه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از شستشو، نظافت، کف تراشی و مرمت مخازن زباله سطح منطقه خبر داد و گفت: ضدعفونی و رفع مشکلات مخازن زباله به طور مستمر در سطح محلات منطقه 4 انجام می شود.

وب‌گاه تابناک

مصطفی داوری دولت آبادی