یک‌شنبه 15 مهر 1403

زنجان، سابقه درخشانی در دفاع مقدس دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زنجان، سابقه درخشانی در دفاع مقدس دارد

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: زنجان سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد و غواصان دریادل و شجاع این استان افتخارات بسیار زیادی را در برابر دشمنان آفریدند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، شامگاه سه شنبه در دیدار با سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان افزود: طی هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان سپاهی و نیروهای بسیجی در کنار سایر نیروهای مسلح با شجاعت و اخلاص و با نثار جانشان در برابر متجاوزان و دشمنان نظام ایستادند.

وی در این دیدار که دادستان مرکز استان، معاونین و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه نیز حضور داشتند با بیان اینکه امروز هم صحنه، صحنه جنگ بوده اما متفاوت با دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: جنگ امروز ما با دشمن، به شکل دیگری است بنابراین باید مانند دوران دفاع مقدس، دفاعی جانانه و شجاعانه از کشور در مقابل دشمنان کشور انجام دهیم.

صادقی نیارکی افزود: امروز باید همه قدردان امام (ره)، رهبری، شهدا و ایثارگران باشیم و تمام توان خود برای خدمت صادقانه به نظام و کشور به کار بندیم، چراکه فرصت های خدمتی زودگذر هستند و نکند بعد از سپری شدن این فرصت ها، حسرت کارهای نکرده را بخوریم و شرمنده شهدا شویم.

رییس کل دادگستری استان زنجان، گفت: مجموعه دستگاه قضایی این استان، آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با کلیه سازمانها و نهادها به ویژه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای انجام وظایف اعلام می‌کند.

*س_برچسب‌ها_س*