پنج‌شنبه 14 تیر 1403

زوج قدیمی یا زوج موفق سال گذشته:/ نیمی از خط دفاع استقلال شکل گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زوج قدیمی یا زوج موفق سال گذشته:/ نیمی از خط دفاع استقلال شکل گرفت!

با تمدید کردن سهرابیان و جلالی و احتمال اضافه شدن زکی‌پور سمت چپ خط دفاعی استقلال کامل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن مستعد استقلال در خط دفاعی که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند با این تیم تمدید کردند و فصل آینده هم در این تیم حضور خواهند داشت، البته ابهاماتی درباره ادامه حضور جلالی وجود دارد و احتمال سرباز شدن این بازیکن وجود دارد.

اما بدون در نظر گرفتن مشکل احتمالی که برای جلالی ممکن است پیش بیاید با حضور سهرابیان و جلالی خط دفاعی استقلال ثبات خوبی در سمت چپ خواهد داشت و دو بازیکن چپ‌پای این تیم با همکاری خوبی که فصل گذشته در زمان حضور هر دو آنها داشتند می‌توانند یک فصل دیگر هم از نبوغ این دو بازیکن استفاده کنند.

این احتمال وجود دارد که میلاد زکی‌پور هم به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود و نکته جالب توجه هماهنگی سهرابیان با این بازیکن است، شروع فوتبال زکی‌پور و سهرابیان در یک زمان اتفاق افتاد و هر دو بازیکن عملکرد خوبی در استقلال داشتند و ترکیب دفاعی جالبی در سمت چپ این تیم تشکیل خواهد شد.

این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که وضعیت سمت راست استقلال مشخص نیست و آنها تکلیف مشخصی در این پست ندارند، صالح حردانی گزینه اصلی برای تمدید خواهد بود و میلادفخرالدینی و سامان تورانیان شرایط نامشخصی دارند.

با اضافه شدن زلیکیچ و حضور ماشاریپوف این تیم در فاز هجومی هم مهره‌های هجومی در اختیار دارد و این تیم پنانسیل کافی برای سیستم 1-3-2-4 و 3-4-4 را هم در کنار 2-5-3 خواهد داشت.

بالانس تیمی استقلال با اضافه شدن مهاجم، هافبک و مشخص شدن وضعیت مدافعان میانی اتفاق خواهد افتاد و باید دید کادرفنی استقلال در این زمینه چه تصمیماتی خواهد گرفت.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی قرارداد خود را به مدت 2 سال تمدید کردند.