شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا از اتفاقات مهم در مرکز خدمات رسانه خبر داد که فعالیت خود را رسما در دومین نمایشگاه «رصتا» آغاز می‌کند.

وب‌گاه فرارو

رئیس اتحادیه طلا با تأکید بر اینکه فعالان این صنف مخالف شفاف‌سازی و پرداخت مالیات نیستند، گفت: در سامانه جامع تجارت الزام است کد ملی خریدار طلا ثبت شود، ولی در مؤدیان این الزام را برداشته‌اند؛ تعدد سامانه‌ها مشکل‌ساز است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون مرکز دادرسی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به بهبود کمی و کیفی دادرسی مالیاتی ایران گفت: اقدامات نشان میدهد کیفیت آرا نسبت به گذشته بهبود یافته و این در حالی است که کسی در گذشته بر حوزه کیفیت توجهی نداشت.

وب‌گاه گسترش

در مطلب زیر قیمت جدید طلا، سکه و ارز در تاریخ 9 دی ماه منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار از لغو مجوز افرادی که بیش از 10 مجوز مشاغل خانگی داشتند، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بعد از مطرح شدن گمانه زنیهایی در خصوص عقب نشینی سامانه جامع تجارت از برخی تکالیف مرتبط با طلا فروشان، لازم است متولیان این سامانه در وزارت صمت در خصوص ابهامات اخیر شفاف سازی کنند.

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که با بازار مسکنی ناپایدار و چالش‌برانگیز از دولت قبلی به ارث برده بود. با این حال، پس از تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم به مدت بیش از دو سال، این دولت موفق به ایجاد یک جنبش گسترده در زمینه ساخت‌وساز مسکن در سراسر کشور شد.

وب‌گاه گسترش

خانه های خالی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم اطلاعات واحدهای مسکونی خالی برای سال مالیاتی 1401 به تعداد 40213 برای اشخاص دارای بیش از 5 واحد مسکونی به سازمان امور مالیاتی ارسال شد.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌ی ایران مدعی شد که مالیات پرداختی صنف طلافروشان و جواهرفروشان در سه سال اخیر به طور متوسط در هر سال 6 میلیون و 700 هزار تومان و در هر ماه 558 هزار تومان بوده است و یک‌دهم سودی است که این صنف از فروش یک سرویس طلا به دست می‌آورند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی گفت: از ابتدای سال 1402 تا به این لحظه بالغ بر 619 میلیون و 305 هزار و 555 صورتحساب دریافت کردیم که 38 میلیون و 388 هزار و 752 صورتحساب مربوط به اول دیماه تاکنون است.

وب‌گاه گسترش

طبق آمارهای سازمان امور مالیاتی، فقط 74درصد طلافروشان در ماه مالیات پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا می‌گوید: طلافروشان می‌پرسند چرا باید سرمایه‌ای که چند نسل گشته و تعداد زیادی افراد در آن سهم دارند در سامانه ثبت شود؟ مورد بعدی امنیت سامانه است، می‌گویند وقتی طلا ثبت شود و همزمان جنس بخواهد از شهری به شهری دیگر منتقل شود، با چه سامانه امنیتی از اطلاعات محافظت خواهد شد؟ رئیس اتحادیه طلا با تأکید براینکه فعالان این صنف مخالف شفاف سازی و پرداخت مالیات نیستند، گفت: در...

وب‌گاه الف

در حالی که دولت سیزدهم وارث ویرانه‌ای از بازار مسکن دولت گذشته بود، اما با فعالیت ممتد بیش از دو ساله توانست موجی از نهضت مسکن سازی را در کشور به راه

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه طلا تأکید کرد که فروشندگان طلا با اصل شفافیت و پرداخت مالیات موافق هستند. وی عنوان کرد که در سامانه جامع تجارت، ثبت کد ملی خریداران طلا الزامی است، اما متذکر شد که این الزام در سامانه‌های مرتبط با مودیان مالیاتی برداشته شده است. مشکلی که ایشان به آن اشاره می‌کنند، تعدد و تنوع سامانه‌های موجود و پیامدهای آن است که می‌تواند منجر به ابهام و پیچیدگی‌های اداری شود. این امر نیازمند...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولتی ایران نوشت: پس از الزام به اتصال مشاغل مختلف به سامانه مؤدیان، 2 موج اعتراضی از سوی صنف طلافروشان در برابر این گام تحولی در نظام مالیاتی ایجاد شد.