شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صنف طلافروشان در یک سال مالی دو نوع مالیات به دولت پرداخت می‌کند. مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده. حال سؤال اینجاست که مالیات جدیدی قرار است وضع شود؟ نکته‌ای که رئیس سازمان امور مالیاتی آن را تکذیب کرد؛ اما چرا با وجود این تکذیب، اعتراض‌ها پایان نیافته است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی از برخط و غیرحضوری شدن مالیات نقل و انتقال سهام غیربورسی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی از برخط و نیز غیرحضوری شدن مالیات نقل و انتقال سهام غیربورسی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان امور مالیاتی کشور بخشنامه بخشودگی بدهی مالیات را ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته سخنگوی سازمان امور مالیات، مسئله اصلی طلا فروشان مالیات نبود، بلکه الزاماتی بود که به واسطه پیاده سازی سامانه جامع تجارت برقرار شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌در شرایطی شاهد اعتراض برخی طلافروشان به ابلاغیه‌های جدید سازمان امور مالیاتی هستیم که اساساً هدف این سامانه‌ها شفاف‌شدن عملکرد طلافروشانی است که با تراکنش‌های میلیاردی تاکنون پرونده مالیاتی نداشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: واقعیت این است که مساله اصلی طلا فروشان مالیات نبود و مساله اصلی شان الزاماتی بود که به واسطه پیاده سازی سامانه جامع تجارت برقرار شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، بخشنامه بخشودگی بدهی مالیات بر درآمد مودیان خسارت دیده شهرستان‌های زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در استان سیستان و بلوچستان را به دلیل خشکسالی ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد هر چند در ظاهر امر اعتراض طلافروشان خطاب به سازمان امور مالیاتی است اما عمده مطالبات آنها مربوط به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی شاهد اعتراض برخی طلافروشان به ابلاغیه های جدید سازمان امور مالیاتی هستیم، که اساسا هدف این سامانه ها شفاف شدن عملکرد طلافروشانی است که که با تراکنش های میلیاردی تا کنون پرونده ی مالیاتی نداشته اند.

وب‌گاه فرارو

حرف کارشناسی در بازار مسکن ایران برای حل بزرگ‌ترین بحران اقتصادی ایرانی ها، شنیده نمی‌شود؛ احتمالا به دو دلیل مشخص. سیاستگذار مسکن در سال‌های اخیر، در مواجهه با جهش قیمت مسکن ناشی از جهش بی سابقه «خرید غیرمصرفی ملک» نه‌فقط در شهر تهران که تقریبا در همه شهر‌های ایران، تنها یک سیاست را جلو برد و آن «خانه سازی دولتی با تعریف تیراژ میلیونی» بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: به نظر می‌رسد برای برخی افرادی که در یک فضای غیر شفاف، تاریک در جهت منافع خود رفتار می‌کردند، ایجاد شفافیت برای آن‌ها سنگین آمده است و چه بسا بخشی از این شایعه سازی‌ها به واسطه شفاف شدن شرایط مالیاتی باشد که در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

قصه از انتشار یک ویدئو در شبکه‌های مجازی آغاز شد؛ ویدئویی که در آن ادعا می‌شد مردم باید پس از خرید طلا اطلاعات خود را در سامانه‌ای ثبت و هنگام فروش، 25 درصد از سود آن را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند. اما پس از انتشار این ویدئو سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صاحبان مشاغل با میزان فروش بیش از 18 میلیارد تومان در 6 ماه نخست امسال، مشاغلی با هر میزان فروش کالا براساس موضوع...