شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: از ابتدای سال 59 هزار و503 واحد مسکونی خالی از سکنه به سازمان امور مالیاتی کشور جهت اخذ مالیات معرفی شده است.

وب‌گاه گسترش

درباره شکل‌گیری بازارهای غیررسمی در حوزه طلا، بذرافشان درباره سیاست‌های مالیاتی دولت صحبت کرد و گفت: در هفته گذشته تاکنون، شرایطی در صنعت طلا به وجود آمده است که تمامی افراد درگیر رکود بیشتر شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: از ابتدای سال 59 هزار و503 واحد مسکونی خالی از سکنه به سازمان امور مالیاتی کشور جهت اخذ مالیات معرفی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون های صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران - سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی و کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در روز جمعه 15 دی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر با اعلام این خبر گفت: در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری 85 هزار و 226 نفر شرکت کرده‌اند، که از این تعداد حدود 18 درصد زن و 82 درصد مرد هستند و این آزمون در 52 حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و 172 حوزه فرعی در 35 شهرستان برگزار می‌شود. وی در مورد آزمون سازمان...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امور مالیاتی، گفت: مالیات ستانی از نقل و انتقال سهام غیر بورسی برخط شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد از این به بعد مالیات نقل و انتقال سهام غیر بورسی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به صورت برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری، انجام می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات نقل و انتقال سهام غیربورسی غیرحضوری شد.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران، نسبت به تصمیم‌گیری شورای عالی بیمه سلامت در خصوص تعرفه‌ها، انتقادات شدیدی را مطرح کرده و خواستار بازگشت تعیین تعرفه‌ها به اختیار صاحبان حرفه شده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان امور مالیاتی، گفت: در حال حاضر مالیات طلافروشان همان روال قبلی است و هیچ نرخ و پایه جدیدی برای مالیات طلافروشان و سایر کسبه و مشاغل تعیین نشده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، گفت: صحبت این سامانه‌ها ربطی به مالیات در حال حاضر ندارد و بحث شفافیت خرید و فروش و فرار مالیاتی است؛ باید فاکتور‌های الکترونیکی در سامانه‌های فروشگاهی ثبت شود و سه ماه وقت داده‌اند که به تدریج این کار انجام شود.

وب‌گاه گسترش

امروز، قیمت هر اونس طلا با افزایش 0.31 درصد به مبلغ 2065 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که مالیات جدیدی برای صنف طلافروشان وضع نشده است ولی با این حال، اعتراض‌ها هنوز به پایان نرسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران، از تصمیم گیری شورای عالی بیمه سلامت برای تعرفه‌ها به شدت انتقاد کرد و خواستار بازگشت تعیین تعرفه‌ها به صاحبان حرفه شد.