شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی، با اشاره به اینکه مالیات 25 درصدی طلافروشان در قانون عایدی سرمایه لحاظ نشد؛ گفت: واقعیت این است که مساله اصلی طلا فروشان مالیات نبود و مساله اصلی شان الزاماتی بود که به واسطه پیاده سازی سامانه جامع تجارت برقرار شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس اسبق انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا گفت: اینکه به مشتریان بگوییم باید برای هر معامله احراز هویت کند و کارت ملی ارایه کند برای مشتریان ابهاماتی ایجاد می‌کند و همین ابهامات منجر به فرار سرمایه از این بازار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه بازار در آستانه روز زن کمی رونق گرفته است از افزایش اندک قیمت طلا و سکه خبر داد.

وب‌گاه الف

پشت پرده اعتراض برخی طلافروشان به صدور صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان و حتی بستن درب مغازه‌ها ظاهرا نگرانی از شناسایی فرارهای مالیاتی آنهاست؛ به طوری که فقط در یک فقره در استان مرکزی از یک طلافروش که اقدام به خرید و فروش غیررسمی بین طول سالهای 97 تا 99 می‌کرد 700 میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی شد.

وب‌گاه گسترش

رییس سابق انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا با تأکید بر عدم وجود بحث اعتصاب در بازار طلا، بیان کرد که این انتقاد به سازمان امور مالیاتی مطرح شده است. وی بر این باور است که با استفاده از ابزارهای موجود، سازمان امور مالیاتی نتوانسته است عدالت مالیاتی در جامعه و صنوف ایجاد کند.

وب‌گاه گسترش

در بازار آزاد امروز، قیمت طلا به عیار 18 عیار هر گرم به مبلغ 2 میلیون و 515 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی با طرح جدید به مبلغ 29 میلیون و 700 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی از کشف فرارهای مالیاتی برخی طلافروشان از 2 میلیارد تومان تا 700 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی طلافروشان، وکلا و پزشکان که از اصناف پردرآمد جامعه محسوب می شوند و بیشترین فرار مالیاتی را دارند، 7 اقدام موثر برای دریافت مالیات انجام داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اصفهان طی بازرسی از یک طلافروشی بیش از 4 میلیارد تومان فرار مالیاتی قطعی به دست آمد. سازمان امور مالیاتی از کشف فرارهای مالیاتی برخی طلافروشان از 2 میلیارد تومان تا 700 میلیارد تومان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، طلافروشان در کنار وکلا و پزشکان یکی از اصناف و مشاغلی پردرامدی است که بیشترین فرار مالیاتی را نیز به خود اختصاص می دهند، این در حالی است که همه اصناف باید به مثابه کارگران،...

وب‌گاه گسترش

به‌تازگی مرحله دوم اطلاعات واحدهای مسکونی خالی برای سال مالیاتی 1401 به تعداد 40213 برای اشخاص دارای بیش از 5 واحد مسکونی به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است. در مرحله اول، اطلاعات بالغ بر 19هزار و290 خانه خالی برای سال مالیاتی 1401 معرفی شده بود که با این حساب از ابتدای امسال در مجموع 59هزار و503 واحد مسکونی خالی براساس سامانه املاک و اسکان طی 2 نوبت به سازمان امور مالیاتی معرفی شده...

وب‌گاه گسترش

اعلام سازمان امور مالیاتی درباره کشف فرارهای مالیاتی برخی طلافروشان و مبلغ مذکور (از 2 میلیارد تومان تا 700 میلیارد تومان) نشانگر وجود فعالیت‌های غیرقانونی در زمینه فروش طلا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تأکید کرد: در فرآیند مختلف رسیدگی و تعیین و تشخیص مالیات، اصل همان اظهار مؤدی و اسناد و مدارک ارایه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، طلافروشان در کنار وکلا و پزشکان یکی از اصناف و مشاغلی پردرامدی است که بیشترین فرار مالیاتی را نیز به خود اختصاص می‌دهند، این در حالی است که همه اصناف باید به مثابه کارگران، کارمندان و اقشار ضعیف و متوسط جامعه مالیات حقه خود را پرداخت کنند. با این حال بر اساس قانون، همه مشاغل از جمله صنف طلافروشان باید به سامانه مودیان و قانون پایانه‌های فروشگاهی...

وب‌گاه گسترش

براساس معاملات روز گذشته قیمت طلا و سکه در بازار تهران روند کاهشی را به ثبت رسانده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی از کشف فرارهای مالیاتی برخی طلافروشان از 2 میلیارد تومان تا 700 میلیارد تومان خبر داد.