شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمهیدات این سازمان برای اتصال طلافروشان به سامانه مودیان برای ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: هدف از اجرای قانون سامانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، تنها مالیات ستانی نیستریال زیرا مالیات بر ارزش افزوده از قبل به صورت سنتی مطالبه می‌شد.

وب‌گاه فرارو

با توجه به بالا بودن تورم در ایران، مقادیر اسمی مالیات‌ستانی همواره صعودی هستند، اما برای تحلیل بهتر لازم است مقادیر «حقیقی» نیز مورد بررسی قرار گیرد؛ میزان مالیات حقیقی، بیانگر قدرت واقعی مالیاتی است که مودیان مالیاتی می‌پردازند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی شاهد اعتراض برخی طلافروشان به ابلاغیه‌های جدید سازمان امور مالیاتی هستیم که اساساً هدف این سامانه‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمهیدات این سازمان برای اتصال طلافروشان به سامانه مودیان برای ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در سال 1400، مالیات مسکن برای افرادی که درآمد ندارند و ملک خود را ساکن هستند، با توجه به ارزش معاملات مسکن و تعداد واحدهای مسکونی، بر اساس جدول مالیاتی مشخصی محاسبه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات بیش از 40 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شده است مالکان این خانه‌ها باید مالیات بدهند به گزارش عرشه آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوروزی، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: اطلاعات بیش از 40 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شده است

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمهیدات این سازمان برای اتصال طلافروشان به سامانه مودیان برای ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمهیدات این سازمان جهت اتصال طلافروشان به سامانه مودیان خبر داد.

وب‌گاه الف

ما دلمان نمی‌خواهد شفاف باشیم! این شاید مهمترین برداشت از امتناع طلافروشان نسبت به اجرای قانون و ثبت فاکتورهای فروش در سامانه مودیان باشد؛ زیرا برخی از افراد شاغل در این صنف نگرانند عملکرد آنها شفاف شود و دیگر نتوانند مثل 300 سال گذشته فرار مالیاتی داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ما دلمان نمی‌خواهد شفاف باشیم! این شاید مهمترین برداشت از امتناع طلافروشان نسبت به اجرای قانون و ثبت فاکتورهای فروش در سامانه مودیان باشد؛ زیرا برخی از افراد شاغل در این صنف نگرانند عملکرد آنها شفاف شود و دیگر نتوانند مثل 300 سال گذشته فرار مالیاتی داشته باشند. نکته قابل توجه اینکه به جز طلافروشان، سایر مشاغلی که در شش ماهه ابتدای امسال کمتر از 18 میلیارد تومان فروش داشته‌اند...

وب‌گاه فرارو

ما دلمان نمی‌خواهد شفاف باشیم! این شاید مهمترین برداشت از امتناع طلافروشان نسبت به اجرای قانون و ثبت فاکتور‌های فروش در سامانه مودیان باشد؛ زیرا برخی از افراد شاغل در این صنف نگرانند عملکرد آن‌ها شفاف شود و دیگر نتوانند مثل 300 سال گذشته فرار مالیاتی داشته باشند. نکته قابل توجه اینکه به جز طلافروشان، سایر مشاغلی که در شش ماهه ابتدای امسال کمتر از 18 میلیارد تومان فروش داشته‌اند نیازی...

وب‌گاه الف

به گفته رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین مالیات بر درآمد به جای مالیات بر شغل، سیاست‌گذاری درستی است، در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم باید تلاش کنیم حتی‌الامکان از فشار مالیاتی بخش تولید و حقوق بگیران بکاهیم و بر مالیات‌ستانی از پردرآمدها متمرکز شویم.